Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker T også, ble så mye mer fornøyd i bilen da vi byttet. Han var bare 7 måneder da, men godt over 10 kg og lang!Vi bytta for en stund siden. Ca en måneds tid siden tror jeg. Kanskje litt lenger. Hun ble for lang for setet. Hun mistrivdes veldig i babysetet på slutten og det var et mareritt å kjøre bil. Nå er hun superfornøyd fordi hun ikke sitter så bakoverlent og ser litt mer av omgivelsene![]()
T sov hvertfall like godt, monterte setet slik at han fikk god helling og det hadde god sidestøtte. Besafesetene kan jo helles på etter montering, kan de ikke? Jeg tror hun vil sitte fint i det.Vi har kjøpt Besafe izi combi x3. Men ikke tatt den i bruk enda
Hun har ennå 10-15 cm igjen før hodet kommer over kanten oppe på setet, så hun kan nok egentlig sitte i det til hun er godt og vel ett år!Hun virker også fornøyd med å sitte i babystolen, sålenge hun har noe å leke med i bilen! Idag har hun spist en lottokupong mens vi kjørte
![]()
Er litt usikker på om de sover like godt i neste hakk stol, når de er så små? Driver å lurer på om vi skal teste den nye stolen litt nå, og vurdere om vi skal bytte før vi drar på bilferie! Eller så kan vi jo bare dra av sted på ferie med begge stolene, så kan hun variere litt på hvordan hun bruker![]()
T sov hvertfall like godt, monterte setet slik at han fikk god helling og det hadde god sidestøtte. Besafesetene kan jo helles på etter montering, kan de ikke? Jeg tror hun vil sitte fint i det.
Hvor høyt oppe går selene på babysetet deres? Det er der det skorter på vårt sete, for selene skal jo ikke starte lavere enn skuldrene på babyen...
Ja, men samtidig skal heller ikke selene starte nedenfor skuldrenevi kan ennå justere nakkestøtta/selene ett hakk opp, så der er det ennå litt å gå påSto i bruksanvisninga at setet er for lite når ørene på babyen kommer over øreklaffene
Jepp, Besafen kan helles på!![]()
Det skal veldig mye til for å ikke ha plass bakover da. Det finnes mange seter som tar like liten plass bakover!vi har også byttet.. og hun koooser seg i det "nye" setetfor er ikke plass i vår bil til å ha sete "nr 2" bakovervendt
så nå ser hun mer.. Emira sov like godt uansett hvem av setene vi brukte, men Liana har for mye interesse i det som "skjer" at hun har nesten ikke sovet i bilen på flere mnd
![]()
Det skal veldig mye til for å ikke ha plass bakover da. Det finnes mange seter som tar like liten plass bakover!
Utrolig synd da i og med at det er så utrolig mye farligere å sitte forover...jo det gjør det.. men denne kjøpte vi til Emira, og da hadde ingen av oss jobb, så kunne lissom ikke kjøpe det dyreste og beste..så var ikke mange det sto mellom, men de andre vi så på, kunne bare forovervendtmen dette setet prøvde vi å få bakovervendt, og jeg ble skuffa når jeg så det ikke gikk.. har veldig trang bil mellom setene (foran og bak lissom)..
jo det gjør det.. men denne kjøpte vi til Emira, og da hadde ingen av oss jobb, så kunne lissom ikke kjøpe det dyreste og beste..så var ikke mange det sto mellom, men de andre vi så på, kunne bare forovervendtmen dette setet prøvde vi å få bakovervendt, og jeg ble skuffa når jeg så det ikke gikk.. har veldig trang bil mellom setene (foran og bak lissom)..
Utrolig synd da i og med at det er så utrolig mye farligere å sitte forover...
Skjønner jo at man ikke kan handle nye setere hele tiden - de ER dyre. Men det finnes et par kombiseter/bakovervendte som er gode og ganske rimelige, og som tar veldig liten plass bakover...
hehe, må dere ikke bytte bil da nå når nr 3 kommer?![]()
![]()
Er det noen som har skaffa seg seter som kan settes både foroverlent og bakoverlent? Hører at de er litt omdiskuterte, men om det finnes noen gode så kunne jeg tenkt meg noe sånt tror jeg..
Er det noen spesiell grunn for at du ønsker et kombisete?Er det noen som har skaffa seg seter som kan settes både foroverlent og bakoverlent? Hører at de er litt omdiskuterte, men om det finnes noen gode så kunne jeg tenkt meg noe sånt tror jeg..
Husker T også, ble så mye mer fornøyd i bilen da vi byttet. Han var bare 7 måneder da, men godt over 10 kg og lang!![]()
Hvilket sete har dere?