noen som har brio go?

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
lurer på å kjøpe brio go...noen som har den vogna og som kan seie litt om den? kor lenge kan en ha den? til 3 år?? er den go på snø og slafse føre??

jeg har ikke brio go, men jeg har en bugaboo bee som ekstra trille. den er helt totalt ubrukelig på vintern. vognene har ca samme hjul ( tror nok go er større og mer stødig enn min). små hardplasthjul er absolutt ikke å anbefale med snø og slaps.

Vi har den, og er sålangt fornøyd! Bytta fra bag til sportsvogn da Isak var 7 mnd, men kunne nok ha brukt bagen enda lenger. Han sitter godt i sportsvogna, men synes den er litt lite rett i ryggen på øverste innstillinga! Ikke at det er et problem nå, men ser kanskje for meg det når han blir litt større, vet ikke jeg. Sportsvogna er stor og god, og der i allefall for meg at han kan ha den i ett år til, om ikke to [:)]

Når det gjelder snøføre, så er den ikke all verden på løs snø. Ikke så ille som jeg hadde trodd, men..

hvor bor dere hen? brio go ser jeg på som en byvogn. tror neppe du kan ta den med ut i skogen ol.

spørs liksom hva slags behov dere har for en vogn. brio happy f.eks er en mye mer bruksvennlig vogn

Vi bor i Brønnøysund, og det er vel ikke akkurat by [8D]

Jeg har brio go, er veldig fornøyd med den så langt :) Den var ikke helt umulig i snø heller da, synes den var helt ok i snø. Har ikke prøvd den i noe særlig turtereng enda, men ser for meg som hun over her at det ikke er den vognen man velger hvis man tenker å gå tur i skog og mark hver dag.

Back
Topp