Noen som har bodd veldig trangt?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi bor nå

Min mann
Meg
Datteren hans på 13 (annenhver uke)
Vår sønn 3 år

På 60 kvm med opprinnelig 2 soverom som vi har bygd om til
1 soverom (8kvm som er min stedatter sitt)
2 soverom (5kvm som er min sønn sitt)
3 soverom (6 kvm som er vårt)

Det funker en stund til (for vi blir nok boende 2 år til av ulike grunner) men nå er jeg forsinket med mens og er nervøs for at vi blir enda en til her.

Noen som har bodd trangt og har erfaring?

jeg og sambo og 3 barn bodde på 75kvm. Barna var da 10, 8 og 1 år. Gikk helt greit det, og hadde ingen planer om å flytte. Men så skulle huseier bo der selv plutselig, og nå når vi er flytta er jeg egentlig bare glad[:)]

Tja, vi er nesten 5 og bor på 100 kvm. Jeg synes ikke det er trangt, men jeg tror nok at enkelte bv damer hadde sagt det jah.

4 barn og 2 voksne 2 huner og 2 katter på ca 100 kvm..

laget 5 soverom.. funker helt fint for vår del

Jeg bor sammen min mann og datter (2 1/2) på 46 kvm (1. soverom). Vi venter nestemann nå. Går helt greit det, men håper at vi rekker å finne noe litt større før nestemann kommer. Om vi ikke gjør det er det ikke noe krise.

Dere har jo bygd om til tre soverom. Om du er forsinket nå og venter en til (Gratulerer i såfall[:D]) så vil jo ikke nurket være stort eldre enn 1 1/2 når dere evt får til å flytte. Kan ikke se at det skulle være så alt for stort problem. Å bo trangt er i grunn en vanesak. Kvitt deg med ting du kan kvitte deg med for å frigjøre litt plass. Tenk møblering i høyden og prøv å finne oppbevaring der det går. Tror nok det der går flott jeg [:)]
Lykke til!

Vi bor 2 voksne og 1 barn på 60 kvm med 1 soverom..

Holder på å bli gal av hvor trangt det er.. :P

har en bod på 12 kvm som er stappefull og skuffer å skap er overfylte.. har rett å slett ikke plass til tng eller oss selv lenger.. Og blir nok boende her til neste høst..:(

Vi bor 4 stk i 60 kvd, med 1 soverom, og ja jeg kan love deg at det er trangt!! Nå skal vi heldigvis flytte om 14 dager! Gikk greit i begynnelsen da vesla var liiiten, men nå trenger vi 1 soverom til! Om ikke hadde jeg KLIKKA!! [:)]

Jeg får helt angst bare av å lese det, med fare for å bli kalt kravstor.

Eier av 180 kvm bolig og synes til tider den er trang....

Takk for gode oppmuntringer!

Jeg syntes det var trangt før vi bygde om, nå trives jeg i leiligheten igjen nå som alle har hvert sitt rom. Det er deilig men det er ikke krise om sønnen min må dele med lillebror/lillesøster. Vi bor på østlandet og her er det DYRT så 180 kvm får vi aldri, kommode. Det kan vel hende vi kan oppgradere til 100 - 115 kvm men det er som sagt en stund til.

vi bodde tre stk på 37 kvm i litt over et år - riktignok var det da snuppa var liten, vi flytta da hun var litt over et år - men det var TRANGT!! En liten toroms. Glad vi ikke bor der lenger, jah! [&:]

Vi er to voksne og en gutt på tre år. Leiligheten er på 67 kvm, tre soverom. Blir trangt når nestemann kommer. Men overkommelig! Blir huskjøpt til våren da...

Back
Topp