Noen som har blogg?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen som har opprettet (eller fra før) blogg i forbindelse med svangerskapet??

Gjorde det nettopp..Spent om jeg klarer å holde den oppegående da...[:-]

Skal legge ut etterhvert, men må finpusses på[8D][:-]

Blogg har jeg, men svangerskapet offentliggjøres ikke før om en dag eller to...

Jeg klarer jo ikke engang å oppdatere dagboka her inne så ofte som jeg skulle ønske - ingen vits i å lage en tom blogg[:-]

jeg får ikke til og lage til sånn fin blogg jeg...hvordan får du til sånn fin bakgrunn ??

Bloggen min : http://mammayvonne.blogspot.com/

Fin blogg du da...

NÅr du skal forandre bakgrunnen går du inn på utforming, så trykker du der det står malutforming(nyhet bak). Når du har kommet dit så trykker du på bakgrunner. Så trykker du på den på den lille vinduet hvor det står bakgrunns bilde. Så er det velge og vrake i bakgrunner...Husk å trykke på bruk i blogg hvis du har funnet den rette...Hvis du ikke finner noe så trykker du bare på tilbake til blogger...

Min forandrer sikkert design etterhvert... når fokuset forandrer seg litt...

Den ligger litt død for tiden, jeg synes det er vanskelig å skrive uten å skrive om svangerskapet...

Ikke sant?

Deilig at guttungen endelig sover natta i strekk. Men jeg har begynt å våkne for å gå på do. Ja, for jeg er jo gravid.
Trilletur med hund og vogn, sliiiiiiten, og kvalm av å bruke hundepose. Ja, for jeg er jo gravid.
Plass til hundebur og vogn i bilen? Ja, vi kan kjøpe trille, men trenger babyvogn. Ja, for jeg er jo gravid.
Strikker babyteppe igjen. Ja, for jeg er jo gravid.
Matfristelser. Nei, jeg er jo kvalm. Ja, for jeg er jo gravid.

ORIGINAL: *MaCa*

Hehe...Artig da...

Opprettet en kun for dette jeg da...

ta en titt...Som sagt ikke ferdig ennå...

3. gangs mamma

Da har jeg lagt til en liste hvor jeg kan følge bloggen din *MaCa* :)

ORIGINAL: *Stella*

Ikke sant?

Deilig at guttungen endelig sover natta i strekk. Men jeg har begynt å våkne for å gå på do. Ja, for jeg er jo gravid.
Trilletur med hund og vogn, sliiiiiiten, og kvalm av å bruke hundepose. Ja, for jeg er jo gravid.
Plass til hundebur og vogn i bilen? Ja, vi kan kjøpe trille, men trenger babyvogn. Ja, for jeg er jo gravid.
Strikker babyteppe igjen. Ja, for jeg er jo gravid.
Matfristelser. Nei, jeg er jo kvalm. Ja, for jeg er jo gravid.

[:D] KJenner meg sååå igjen...Bortsett fra at jeg er opp dobbelt så mange ganger siden snuppa forsatt våkner om natta...[:-] Håper det tar slutt før lille reka kommer inn...

Og når det gjelder å plukke hunde bæsj er bare så vidt jeg klarer å holde meg...[:'(] Men må gjøres...Gjør heldigvis ikke det så ofte, men den uka vi hadde pass, fy flate jeg slet...[&o][8D]

Mye man har lyst å dele, men tør liksom ikke siden noe kan skje...Noe jeg vet ikke kommer til å skje, men tanken ligger da der likevel, også vil man beholde det litt for seg selv også...[:)]

Jeg skriver det ikke der fordi det finnes lesere i slekta.
Jeg regner med å offentliggjøre for slekta etter legetimen i morgen, så da kan jeg skrive der.
Da blir det mer liv i bloggen.

Back
Topp