Noen som har blitt gravide med kondom?

lillefixen

Gift med forumet
Vet at det er mange som har blitt gravide på pilla.. men er det noen som har opplevd å bli gravid selv om de brukte kondom?
Og isåfall, merket dere at kondomen sprakk, eller ante dere fred og ingen fare helt til du plutselig var gravid? Var dere "uforsiktige", dvs. kom kondomen på et senere punkt i akten enn den burde? [;)]
Bare lurer [8D]
 
ORIGINAL: lillemeg85

Bruker kondom nå, siden jeg blir "voldelig" når jeg går på p-piller, hehe..
Kondomen sprakk her! Han merka at det var noe rart, men tenkte ikke over det. Oppdaga det etterpå ja. Heldigvis så var vi i en "sikker periode", så ble ikke gravid.
Men kunne fort skjedd da ja!

 
 
da er vi 2 om de, blei heelt rabiat.. sint å sur, og hjerte gikk i en utrulig fart. ja masse styr med den..
såå her e de oxo kondom..
 
ORIGINAL: lillemeg85

Bruker kondom nå, siden jeg blir "voldelig" når jeg går på p-piller, hehe..
Kondomen sprakk her! Han merka at det var noe rart, men tenkte ikke over det. Oppdaga det etterpå ja. Heldigvis så var vi i en "sikker periode", så ble ikke gravid.
Men kunne fort skjedd da ja!

 
Hehe, samme her, P-piller funker ikke her i gården heller.. blir helt monster [&:]
Har planer om å bruke sånn PVC-greie.. hva heter det igjen.. babycomp? Men har ikke fått igjen mensen etter fødselen, så jeg har jo ingen syklus å gå etter [8|]
 
ORIGINAL: lillefixen

Vet at det er mange som har blitt gravide på pilla.. men er det noen som har opplevd å bli gravid selv om de brukte kondom?
Og isåfall, merket dere at kondomen sprakk, eller ante dere fred og ingen fare helt til du plutselig var gravid? Var dere "uforsiktige", dvs. kom kondomen på et senere punkt i akten enn den burde? [;)]
Bare lurer [8D]

 
 
søsteren min ble gravid med kondom og merket ingenting før mensen ikke kom...
 
dette var på en fest i Dublin...
 
jepp den sprakk og jeg ble gravid[:D] typisk..he he.. kjente/hørte forsåvidt at den sprakk,men tenkte at vi tar det som det kommer.. og jeg er sjeleglad for at den sprakk sånn at jeg fikk Emil-gullet mitt
 
ORIGINAL: llunah

ORIGINAL: lillefixen

Vet at det er mange som har blitt gravide på pilla.. men er det noen som har opplevd å bli gravid selv om de brukte kondom?
Og isåfall, merket dere at kondomen sprakk, eller ante dere fred og ingen fare helt til du plutselig var gravid? Var dere "uforsiktige", dvs. kom kondomen på et senere punkt i akten enn den burde? [;)]
Bare lurer [8D]



søsteren min ble gravid med kondom og merket ingenting før mensen ikke kom...

dette var på en fest i Dublin...

 
Uæææh.. skummelt!
Tror ikke jeg tør å ha sex mer, jeg.. hehe.. Er ikke klar for nr. 2 enda! [:-]
 
Brukt kondom i mange år.. uten at det har sprukket en eneste gang..!
.. sier jeg som ikke får mensen denne gangen...[8|] hehe..
 
ORIGINAL: Hegeee

Brukt kondom i mange år.. uten at det har sprukket en eneste gang..!
.. sier jeg som ikke får mensen denne gangen...[8|] hehe..

 
Hva mener du?
Tror du at du kan være gravid nå?
 
ORIGINAL: lillefixen

ORIGINAL: Hegeee

Brukt kondom i mange år.. uten at det har sprukket en eneste gang..!
.. sier jeg som ikke får mensen denne gangen...[8|] hehe..


Hva mener du?
Tror du at du kan være gravid nå?

 
Nei.. tror ikke det.. har en tendens til å ikke være veldig presis i når mensen kommer...!! hehe... Men jeg har tatt en test.. tenkte jeg fikk slappet av litt mer da...den viste negativ..
 
ORIGINAL: CHICKA™

Er du gravid kanskje fixen??? [:D][:D][:D]

 
Håper ikke det [:-]
Er kvalm og oppblåst.. Kan jo være en million andre grunner til det da, men minner meg litt om sånn jeg følte meg når jeg var gravid med Jonas.. derfor så blinker det en varsellampe inni hodet mitt, hehe.
 
Jeg gikk på pilla, pluss at vi brukte kondom hver gang. Rett og slett pga at det passet fryktelig dårlig å bli gravid akkurat da.
Men den sprakk på en fest en gang, hadde nok hatt det litt travelt, ja.[8D]
Merka det etterpå, men ikke imens. [&:]
Men, det gikk jo så greit. Er jo sjeleglad for det idag.[;)]
 
ORIGINAL: lillefixen

ORIGINAL: llunah

ORIGINAL: lillefixen

Vet at det er mange som har blitt gravide på pilla.. men er det noen som har opplevd å bli gravid selv om de brukte kondom?
Og isåfall, merket dere at kondomen sprakk, eller ante dere fred og ingen fare helt til du plutselig var gravid? Var dere "uforsiktige", dvs. kom kondomen på et senere punkt i akten enn den burde? [;)]
Bare lurer [8D]

 


søsteren min ble gravid med kondom og merket ingenting før mensen ikke kom...

dette var på en fest i Dublin...


Uæææh.. skummelt!
Tror ikke jeg tør å ha sex mer, jeg.. hehe.. Er ikke klar for nr. 2 enda! [:-]

 
 
denne bebin er nå snart 5 år gammel ...[:)]
 
Back
Topp