noen som har blitt gravide en syklus de hadde tatt voltaren/voltarol eller ibux?

mrs.M

Glad i forumet
Jeg har slitt med så smerter i korsryggen en periode, paracet har ikke hjulpet. Så har nå i noen dager tatt voltarol, tatt i to dager. Vet jo at man ikke skal ta dette når man prøvef, men ble desperat. Nå er jeg redd for at jeg har ødelagt for neste mnd prøving også. Leste masse på nettet nå at det kan hemme eggløsning og gir større fare for sa hvis man er så heldig å bli gravid. Er fortvila nå, for orker ikke vente lenger med å bli gravid. Så vil gjerne høre noen solskinnshistorier om at noen har tatt dette og allikevel blitt gravide?

Jeg går på noen medisiner man ikke skal ta når man prøver å bli gravid eller man er gravid. Jeg spurte legen min angående dette og han sa at ved enkeltbruk, altså en gang i mnd under 1 uke sammenhengende, har lite eller ingenting å si. Ved daglig bruk vil slimhinnen ikke dannes skikkelig, og det er det som kan medføre vanskeligheter med graviditet og sa. I tillegg sa han at det er særlig for de som har fertilitetsvansker dette gjelder, men også andre selvfølgelig, men særlig de.

Takk, det var godt å lese noe som ikke BARE var dårlig nyheter. Jeg er vel en med fruktbarhetsproblemer når vi har prøvd et år og tre mnd, men håper så inderlig at disse pillene jeg har tatt i et par dager nå ikke har gjort noe skade...uff, blir så fortvila av å legge alt til rette for en spire hele tiden også blir det ingen spire :-(

Takk, det var godt å lese noe som ikke BARE var dårlig nyheter. Jeg er vel en med fruktbarhetsproblemer når vi har prøvd et år og tre mnd, men håper så inderlig at disse pillene jeg har tatt i et par dager nå ikke har gjort noe skade...uff, blir så fortvila av å legge alt til rette for en spire hele tiden også blir det ingen spire :-(
Du har nok ingenting å fryke så lenge det bare er noen få dager :) Men ta en prat med legen din hvos du ikke allerede har gjort det siden du har prøvd så lenge.

Jeg ble gravid når jeg brukte det. Hadde veldig vondt i ryggen i den perioden, så jeg tok nok en del.
Mistet riktignok i uke 11, men tok ikke voltaren når jeg var gravid.

Prøv smertelindrende kremer, spikermatte og evt ta en tur å få deg en god massasje. Kanskje noe av det kan være til hjelp?

Føler jeg har prøvd det meste annet, men spikermatten kan jeg jo prøve;-) Takk for svar alle sammen. Kommer ikke til å ta flere av de nå, så håper ikke det har gjort noe skade. Prøver å tenke på alle de som blir uplanlagt gravid, de har sikkert spist og gjort ting som ikke er bra for fruktbarheten...

Jeg bruker voltaren og ble gravid i forrige mnd til tross for at jeg hadde tatt
Om jeg spontanaborter så tror jeg ikke det har sammenheng med det.. men av andre grunner

Back
Topp