noen som har blødning?

millemax

Glad i forumet
hei alle sammen!

var på legevakta i natt, fått blødning!
mulig jg driver og aborterer, men legen kan ikke si noe sikkert enda, han mente det hadde hvert kraftigere blødning da...
morkaka var mye større enn normalt, så kunne være at den presset på livmorhalsen og laget en blødning. var dette tilfelle kunne det være slik ut svangerskapet.
er 17 uker på veg...har også merkelig press i underlivet.
er utrolig redd....noen med samme erfaring???? [:(]

huff da. Stakkars deg *klemme* Jeg hadde en blødning når jeg var 12 uker på vei, men legen sa at livmormunnen vr lukket så jeg skulle ikke bekymre meg.. Dessuten så var de mest kritisk de første 6 ukene å jeg va jo over det! Ta kontakt med legen din å få en skikkelig sjekk visst du er bekymret.. Håper på det beste, lykke til! *klem*

Trøsteklem

uffda, høres litt skummelt ut[:(] får håpe det gir seg med blødning og alt går bra med den lille spiren din[;)] lykke til og stor trøsteklem

tusen takk for det[:)]

krysser fingre og tær for at dette går bra...dumt og ta noen sorger på forskudd, men trøster meg med at hjertelyden til babyen var normal.....

men håper virkelig at det gir seg snart, er så utrolig redd....[:(][:(][:(].

klem.

Kjenner meg igjen her. Hadde blødning 2 ganger iløpet av svangerskapet. Ble dritredd, men alt var ok. Legen hadde ingen forklaring på dette. I april fødte jeg en velskapt liten pike. Lykke til!

Hei!
Huff, skjønner at du synes dette er veldig skummelt...
Moren min blødde iimidlertid gjennom så og si hele svangerskapet
med søskenet mitt, men alt gikk bra der, til tross for at hun også
fikk den beskjeden som du fikk...

Håper alt går bra, og det gjør det helt sikkert[:)]

Stor klem

godt og høre at den lille jenta di klarte seg bra[:)] gratulerer[:)]

mamma hadde også noen blødninger med meg, så krysser fingra for at gullungen min også klarer seg...

er bare så uvirkelig når det skjer enn selv!
ihvertfall når den har klart seg så bra i 17uker og magen begynner og bli stor alt.
men hjelper godt og høre at det har gått så bra med dere andre, da er det store håp for spiren min også[:)]

klem.

Uff så trist!! Håper det stanser snart!! Det er jammen ikke bare bare å gå gravide alltid... Det er så mye rart som skjer med kroppen vår!

Ønsker deg masse lykke til millemax og håper at alt går bra!

Det var trist å høre!!!!!

Krysser fingre og tær her for at det skal gå bra. Nå som du er over 12 uker på vei, og legen tror du aborterer kan det ofte være at de kan stoppe det....

Lykke til!!!

Klem mamma84!

trist å høre[&o] men det går heilt sikkert bra skal du sjå[:)] krysser fingrene eg også! KLEM

tusen takk folkens[:)]

ser ut som det begynner og avta litt med blødningen nå på kveldingen ihvertfall, så hvist smertene og blødninger gir seg helt nå, så går det nok bra med gullungen min[:)]

klem til alle positive og støttende her på chatten[:)]

Back
Topp