Noen som har blødd noe?

Gardinstanga

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Junilykke 2020 ♡
Jeg har ikke blødd ei dråpe i dette svangerskapet frem til i dag (12+6).

I ettermiddag var det litt ferskt blod på papiret da jeg tørket meg etter dobesøk.

Noen som har opplevd noe lignende? :(

Var på ul i går og så en sprellende baby, men blir fortsatt bekymret.

Mange kan blø dagen etter UL, dersom den var innvendig, pga. skjøre slimhinner.

Håper alt er bra med deg og spiren, sender deg en god klem. :Heartred

Jeg var på ul i går, utvendig. Har ikke blødd noe, men jordmor så en blødning inni der, som bare ligger som en pose ved siden av. Er 12+1 i dag.

Jeg har blødd masse tidligere i svangerskapet ser jeg nå som crinonen kommer ut igjen :(
Velger å tro at alt er i orden, det så jo fint ut på ultralyd i forrige uke.

Sikker på det kom fra "riktig" sted? Har blødd, men da pga. forstoppelse...

Jeg har ikke blødd ei dråpe i dette svangerskapet frem til i dag (12+6).

I ettermiddag var det litt ferskt blod på papiret da jeg tørket meg etter dobesøk.

Noen som har opplevd noe lignende? :(

Var på ul i går og så en sprellende baby, men blir fortsatt bekymret.
jeg har hatt litt blødninger nå nylig (etter uke 13). men alt var fint. kjenner en del liv selv også faktisk. [emoji173]
blødning for det om det var lenge siden samleie osv. så er nok bare skjørt der inne. spurte gyn om mye nys kan utløse blødning men den konklusjonen ville hun ikke trekke så kjapt [emoji23]

jeg har hatt litt blødninger nå nylig (etter uke 13). men alt var fint. kjenner en del liv selv også faktisk. [emoji173]
blødning for det om det var lenge siden samleie osv. så er nok bare skjørt der inne. spurte gyn om mye nys kan utløse blødning men den konklusjonen ville hun ikke trekke så kjapt [emoji23]
Hahahaha! Altså, det er jo mye rart som skjer når man er gravid :D

Jeg har blødd en del siden forrige uke. Hadde en ganske stor blødning og ble henvist til ul. Alt så fint ut og gynekologen kunne ikke se at blødningene hadde noe med svangerskapet å gjøre. Hun sa det er veldig vanlig at blodkar i livmorhalsen sprenges og det kan føre til blødning og er helt ufarlig :)
Hadde en liten blødning senest i går, men prøver og slå meg til ro med at alt er bra.

Skal heldigvis til legen i morgen, så trenger heldivis ikke gruble så lenge.
Håper alt er bra med min lille

Satser på at alt er i sin skjønneste orden :)
Sjelden at så små mengder med blod er noe farlig når du nettopp har sett liv på ul.

Jeg har masse erfaring med blødninger i svangerskapet. Med nr to hadde jeg både friske og "gamle" blødninger inkl en stor med klumper og det hele. Alt var fint med babyen. I dette svangerskapet har jeg også hatt flere småblødninger, men tror det skal gå bra. Var på ul i uke 8 og da var det iallfall liv :)

Nå har jeg begynt med brun utflod når jeg tørker meg. :(

Æsj altså! Nå vet jeg jo at babien har det helt fint, men uansett kjipt med blod..

Kan det ha sammenheng med at jeg også har mye blod i nesa når jeg snyter meg? Blodige slimhinner?

Jeg har en innvendig blødning under morkaken visstnok. Jordmor så den på tul forrige uke, så jeg ringte gynekologen og fikk faktisk time på en uke. Skal inn der og sjekke i morgen. Jordmor sa det var en sjanse for at den ble absorbert av det omkringliggende vevet, men fikk samtidig beskjed om ingen trening, ingen tunge løft, holde meg i ro og ingen sex..

Blir spennende å få noe mer informasjon i morgen.

Men, ingen blødninger som jeg har merket, verken friskt eller brunt blod. Og babyen hadde det veldig fint på tul forrige uke :)

Jeg har en innvendig blødning under morkaken visstnok. Jordmor så den på tul forrige uke, så jeg ringte gynekologen og fikk faktisk time på en uke. Skal inn der og sjekke i morgen. Jordmor sa det var en sjanse for at den ble absorbert av det omkringliggende vevet, men fikk samtidig beskjed om ingen trening, ingen tunge løft, holde meg i ro og ingen sex..

Blir spennende å få noe mer informasjon i morgen.

Men, ingen blødninger som jeg har merket, verken friskt eller brunt blod. Og babyen hadde det veldig fint på tul forrige uke :)

Jeg var på tul på lørdag og babyen hadde det fint.
Jeg aner ikke hvorfor jeg blør litt

Jeg var på tul på lørdag og babyen hadde det fint.
Jeg aner ikke hvorfor jeg blør litt
Mange blør jo pga skjøre slimhinner. SOm du sa du blør mye mer neseblod nå også. Jeg blør masse i tannkjøttet. Heldigvis sier jeg, for det blir man ikke bekymret for sånn som blod nedentil.

Jeg var hjemme fra jobb forrige uke pga blødning. Stoppa kjapt når jeg slappet av og var i ro. En dag på jobb igår og ny blødning idag. forstår det ikke.

I dag har jeg hatt en del brun utflod og det fører jo til masse stress hos meg. Mine forrige 2 svangerskap endte i SA så jeg har liksom ingen gode erfaringer å lene meg på.

Men etter å ha googlet i panikk i et par timer ( i arbeidstiden) må jeg vel nesten bare tvinge meg selv til å stresse ned. Kan ikke løpe til ultralyd en 3 gang på 5 dager...det er galskap.

På fredag skal jeg på første svangserskapskontroll og håååper legen har noe beroligende å si.
Eneste som er kjipt er at legen virker så sykt kunnskapsløs når det kommer til svangerskap. Hun viste så vidt hva hcg hormonet var.

Jeg var hjemme fra jobb forrige uke pga blødning. Stoppa kjapt når jeg slappet av og var i ro. En dag på jobb igår og ny blødning idag. forstår det ikke.

Har du en aktiv jobb? Jeg sitter nesten bare på stumpen hele dagen med unntak av en 40 min gåtur midt på dagen.

Back
Topp