Noen som har bestemt seg for barnevogn?

Disneymamma

Glad i forumet
Noen som har kjøpt eller vet hvilken vogn de skal ha allerede? :)

Vi (dvs jeg) driver fortsatt og leser masse på nett for å bli klok på hva vi vil ha ut fra våre behov. Pris har jo så klart litt å si, så vi får se hvor dyr vogn det blir.

Ulempen med å bo her vi bor er at utvalget både på brukte vogner og nye er ganske dårlig. Den ene butikken som selger noe barneutstyr har bare Emmaljunga og en Simo-vogn. Skal se litt mer når jeg skal hjem til jul.

Så langt er de øverst på vurderingslista:
- Bugaboo Buffalo
- Trille Viper 4S
- Brio Happy duo

Har (nesten) bestemt meg for bugaboo buffalo, men tenkte å se på den en gang til i jula når vi skal hjem. Sambo har ikke sett den enda siden det er min 2 t kjøring til butikken som har den her.. nærme butikker har kun som du sier emmajunga og simo..

Her blir det bugaboo buffalo :) Har vært rimelig sikker på den, og fikk visning av den på fredag og ble helt solgt. Det var også butikksjefens personlige favoritt, og at alle jeg vet om som har vogna er storfornøyd er kjempe bra. Lurte litt på Stokke trailz også, men han mente vi ville bli mer fornøyd med buffaloen.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi har kjøpt babyjogger city elite, med lux bag :-) veldig fornøyd med vognen, har brukt den på snart 3 åringen vår noen ganger no :-)

Vi skal ha Emmaljunga Mondial Duo Vanilla Leatherette :-) har sett og prøvd den, men skal ikke kjøpe den før i starten av januar :-)

Vi skal ha (jeg har bestemt, for sambo synes minste bør gå selv, noe hun ikke klarer så bra ennå...) at vi skal ha Emmaljunga double viking. Søskenvogn. Også har jeg endelig bestemt meg for at den skal være grå. Ikke svart eller mørk marineblå, for synes det ble så "kaldt" mot et evt lyseblått vognteppe. :-)

Ville ha en søskenvogn hvor de kan sitte ved siden av hverandre, og med mulighet for å snu sittedelene mot meg, så jeg kan prate med de! :-) Det var ikke så mange søskenvogner som kunne ha sittedelene mot en, så valget ble redusert. Noe jeg er glad for, ellers hadde jeg ennå grublet veldig. :p

jeg ville helst ha Brio Happy... Men blir Simo Kombi grunnet et kupp av bekjente :)

Vi har kjøpt babyjogger city elite, med lux bag :-) veldig fornøyd med vognen, har brukt den på snart 3 åringen vår noen ganger no :-)
Denne har vi også tenkt å kjøpe. Blir liten når man legger den sammen, og det er kjekt siden vi må fly mellom familiene våre. :)

Har fått brukt vogn av snille kusiner til samboen min!
Teutonia Mistral S! Kombi vogn, med hardbag o sittdel. Svart, Kjempe fin! Smidig, og perfekt storlek for oss!
Super nöjd :-D... Og billig ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ha Easywalker Qtro 2012 mod, pent brukt og kjøpt av ei venninne av meg. Skal hente den også morgen, gleder meg sånn til å få sett mer på den :-D

Hva er prisen på denne? Hadde egentlig bestemt meg for simo kombi :)

Vognen ligger vel på 6000 og baggen på 2500. Men den kan komme på tilbud :-) jeg kjøpte på nattåpent med 20% :-)

Back
Topp