Noen som har Besafe izi plus bilstol i Audi A4 stv?

Vintermamsen

Flørter med forumet
Vi har lyst å kjøpe besafe izi plus (ikke isofix) som bilstol nr 2 til jenta vår, men er usikker på om vi får plass i bilen. Vi skal dra til en forhandler å prøve den i bilen, men eet blir en stund til. Så jeg vil bare høre om noen har den i sin bil (Audi A4 stasjonsvogn)?:)) er det plass?
 
Vi får plass til den stolen i vår Ford Focus, men da kan man ikke sitte i passasjersetet foran setet. Men Ford sin Focus som kom nå i høst har vi prøvd, og der går det å sitte foran setet, fordi Ford har gjort så det er mer plass i sin nye Focus. Dette er en kompaktbil. Da vil jeg tro det burde gå i en stor stasjonsvogn. Noe annet hadde vært merkelig.
 
Det går, men alt etter hvilken årsmodell dere har er det kanskje litt dårlig plass til passasjer foran. Man skal ha veldig stor bil innvendig før det er god plass både foran og bak når man har bakovervendt sete.
 
Jeg kan sjekke om det er den vi har når jeg kommer til bilen (a4 stv 97-mod) igjen etterpå :) Vi har ganske dårlig plass til mannen, men jeg får fint plass som passasjer :)
 
Det hadde jeg ikke prøvd meg på, A4 er trang. Hadde sett på minikid, maxway, century, two way.
 
Vi har visst Besafe izi combix3 :/ vet ikke hvordan de er i forhold til hverandre...
Det hadde jeg ikke prøvd meg på, A4 er trang. Hadde sett på minikid, maxway, century, two way.

Dro til en forhandler idag, og fikk prøvd bilstolen i bilen :) og den passet greit :) må ta passasjersetet foran litt lengere frem, og der er det stort sett bare jeg som sitter, og jeg fikk fint plass :) så da har vi bestemt oss for å kjøpe den :)
 
Back
Topp