Noen som har begynt med mammabukse?

Elsker mammaklærne fra hm, de sitter godt og holder lenge. Har tre bukser og en tights fra dem, og tre overdeler som jeg synes er så gode å gå med. Bestiller i samme størrelse som jeg bruker til vanlig ☺️

Ganske sikker på at jeg har den samme buksen bare i svart. Har brukt den kanskje 3 ganger og hele skrittet har blitt nuppette.. Har du opplevd det på din? :wacky:
Ikke opplevd det, og jeg bruker min hele tiden når jeg er utenfor hjemmet, da jeg bare har den som er fin :hilarious:
De solgte den ikke i svart nå i alle fall? Skulle gjerne hatt svart dongeri også :)

Ikke opplevd det, og jeg bruker min hele tiden når jeg er utenfor hjemmet, da jeg bare har den som er fin :hilarious:
De solgte den ikke i svart nå i alle fall? Skulle gjerne hatt svart dongeri også :)

Min var veldig tynn i stoffet og kostet 299. Ks. Sjekke etterpå om det er den samme. Syntes den sitter veldig godt og er deilig å ha på, så syntes det var litt kjedelig at den nuppet så veldig :)

Min var veldig tynn i stoffet og kostet 299. Ks. Sjekke etterpå om det er den samme. Syntes den sitter veldig godt og er deilig å ha på, så syntes det var litt kjedelig at den nuppet så veldig :)
Huff ja det er jo kjempekjedelig, de er ikke fine lengre da :eek:

Jeg har en av olabuksene fra bonprix, de har jeg brukt så og si hver dag med noen dager pause for vask, og den er helt super! :joyful:

kjøpte 2 olabukser fra hm forgje svangerskap, dei sklei berre ned, anten eg var 3 måna eller 9. men gravidjoggebuksene fra hm, oh my gad dei var fantastiske! hadde to stykk, blei fort slitt mellom låra da, men likevel! fantastiske!

Back
Topp