Ganske sikker på at jeg har den samme buksen bare i svart. Har brukt den kanskje 3 ganger og hele skrittet har blitt nuppette.. Har du opplevd det på din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske sikker på at jeg har den samme buksen bare i svart. Har brukt den kanskje 3 ganger og hele skrittet har blitt nuppette.. Har du opplevd det på din?
Ikke opplevd det, og jeg bruker min hele tiden når jeg er utenfor hjemmet, da jeg bare har den som er finGanske sikker på at jeg har den samme buksen bare i svart. Har brukt den kanskje 3 ganger og hele skrittet har blitt nuppette.. Har du opplevd det på din?
Er så imponert av den, synes den sitter bra, og ikke minst at den som var den billigste var så godDen har jeg også, supergod å bruke
Ikke opplevd det, og jeg bruker min hele tiden når jeg er utenfor hjemmet, da jeg bare har den som er fin
De solgte den ikke i svart nå i alle fall? Skulle gjerne hatt svart dongeri også
Huff ja det er jo kjempekjedelig, de er ikke fine lengre daMin var veldig tynn i stoffet og kostet 299. Ks. Sjekke etterpå om det er den samme. Syntes den sitter veldig godt og er deilig å ha på, så syntes det var litt kjedelig at den nuppet så veldig
Jepp, er god kvalitet på dem også. Har en bukse fra forrige svangerskap som jeg bruker endaEr så imponert av den, synes den sitter bra, og ikke minst at den som var den billigste var så god