Noen som har begynt med mammabukse?

Lille-blomst

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg har gått med tights i noen uker nå og kjenner at de begynner å bli litt stramme nå rundt magen. Er 2 gangs gravid og føler magen allerede er blitt relativt stor, men kvier meg litt for å bruke gravid bukse nå i uke 12:shifty: føler det er så tidlig, men nå må jeg vekk krype til korset og ta dem på. Syns de henger sånn i rumpa også...

Noen som har begynt enda så jeg ikke føler meg alene? :playful:

Begynte for en stund tilbake, og er 8+4 :oops: Klarer ikke ting som strammer over magen. Andre gangs gravid, og første gang begynte jeg vel i uke 12 13 isj med gravidbukse.

Jeg begynte 6+0 :hilarious:

Klarer ikke ting som strammer/presser på magen, sliter med bh også.. Første graviditet begynte jeg uke 9 :p

Er 12 uker i morgen og har allerede brukt gravid bukser i 4 uker :joyful: er andregangs. Fikk fort mage sist også.

Begynte med mammabukse i uke 5 eller 6. :shy: Tålte ikke at noe klemte på magen, så dersom jeg skulle gå i bukse blei det mammabukse. Dette har jo bare blitt værre. :hungry:

Bruker for det meste kjole da, synes det er mere komfortabelt.

I uke 7 tok jeg på gravidbukse for første gang... ALDRI sett meg tilbake :hilarious::hilarious:

Begynte i uke 6... :woot:
liker å ha det komfortabelt!
Buksene er fortsatt litt for store rundt magen, så bruker strikk så det sitter perfekt :cat:

Har begynt med mammastrømpebukse, og lever i lange gensere og kjoler. Men føler ikke mammabuksene sitter godt enda :) Er andregangs og 9+3. Begynte med mammabuksene i uke 8 sist, var så ivrig ;) hehe.

Jeg har gått med tights i noen uker nå og kjenner at de begynner å bli litt stramme nå rundt magen. Er 2 gangs gravid og føler magen allerede er blitt relativt stor, men kvier meg litt for å bruke gravid bukse nå i uke 12:shifty: føler det er så tidlig, men nå må jeg vekk krype til korset og ta dem på. Syns de henger sånn i rumpa også...

Noen som har begynt enda så jeg ikke føler meg alene? :playful:
2. gangs og begynte i uke 9-10 :eek:

Har handlet min første nå! Klarer ikke bukser som strammer over magen lengre

Jeg begynte i uke 7 :hilarious: Kjøpte nettopp ny dongeribukse i mama serien til HM, veldig fornøyd med den, henger ikke i rumpa, og sitter bra på. Kjøpte samme strl som jeg bruker ellers :)

Så godt å høre det er fler som må ty til de buksene:p
Gikk med mammabukse idag og følte meg ti ganger bedre i magen. Det får meg til å se mye mer gravid ut og jeg klarer ikke å skjule det lenger.

Begynte for noen uker siden, fikk ikke igjen knappen på noen av buksene mine pga luftbaby :shifty: er litt for store på magen enda, men det bryr jeg meg ikke noe om :smug:

Jeg begynte i uke 7 :hilarious: Kjøpte nettopp ny dongeribukse i mama serien til HM, veldig fornøyd med den, henger ikke i rumpa, og sitter bra på. Kjøpte samme strl som jeg bruker ellers :)

Veke 7-8 her no, får fint på meg buksene mine endå, men har berre 2 mammabukser :facepalm: Har du ein link til den buksa du kjøpte? :angelic::angelic:

Jeg tror jeg begynner snart! Er uke 12 nå, men usikker på om det er baby eller mat som gjør at magen vokser. Men gravid er jeg uansett

Begynte i dag. Siste dagene har jeg verken fått igjen knapp eller buksesmekken. Er 8+4 i dag:hilarious:

Back
Topp