Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her venter vi nok til etter ordinær ul før vi gjør de store innkjøpene kommer det ett supertilbud før det er der mulig vi slår til, men ellers venter vi nok
Kjøpte ei reiseseng i går, helt spontant. Det var salg og vi tenkte "joda, kjekt å ha" siden vi har familie litt rundt over alt og skal reise og besøke de sånn etter hvert. Og en megasøt liten grønn body. Unngår å kjøpe klær før vi vet kjønn egentlig, begrenser seg hvor mye kjønnsnøytrale klær jeg klarer å spore opp, føler nesten alt er "jentete" eller "guttete". Og ting og tang venter vi med delvis pga økonomi, men også pga oppbevaring. De tar så mye plass!
Imponert over at dere klarer å handle!! Positivt altså
Me har egentlig bestemt oss for å *hold dere fast* IKKJE vite kjønn... Om det går da? Har kikket litt på barnetøy / utstyr, men som noen påpekte; det er vanskelig å finne nøytrale klær. Gutte /jente klær er jo såååå mykje søtare?!
Eg ser mykje, drømmer mykje og "shopper" i hodet. Mannen "tror det ikkje før han får se det" og får angst om eg nevne at "me sku kjøpt.... " Så eg roe bare alt ner, å tenke HAN får betala full pris som ikkje vil tenka på det endå
Har laga meg ei liste der eg skrive ned ting me "må ha...." Så får eg sjå kor lenge eg klare holda meg!
Hadde egentlig gitt opp å bli gravid, så alt er fortsatt litt uvirkelig.... Å det er bare ett fåtall som veit om det endå
Kjøpte meg en brukt Stokke sleepi mini hos naboen min + litt klær. Får vite kjønn om to uker så da begynner jeg nok litt smått. Er min første så jeg trenger alt
Tror egentlig vi har det meste etter storesøster men kommer jo til å trenge mye klær om det blir gutt, men det får vi jo ikke vite før om over en mnd.... gleder meg til den biten da kanskje jeg kan få handlet litt I 50-56 selv denne gangen