Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er min 3 . 7 år siden sist. Gav bort det meste. Men har litt.
Hva med dere . Har dere begynt å se dere rundt etter noe?noe dere ønsker og kjøpe. Jeg va ganske rolig i begynnelsen. Men kjenner att no begynner jeg og glede meg.
Jeg holder utkikk, både etter nytt tilbud/kampanjer ol og brukt.
Igår fikk jeg kjøpt meg et fint lite brukt stokke baby sete for en overkommelig pris. Syns det er greit å spare penger der man kan spare
Syns det er helt greit å begynne smått med innkjøp nå. Tiden går fort og snart er vi jo halvveis
Har bare kjøpt inn litt klær. Vi var ferdige når vi fikk nr to, så har gitt bort alt, og må dermed begynne på nytt nå når nr 3 kommer. Vi har tittet litt på vogn og ny bil.
Har handlet små sjarmerende plagg og leker vi ikke klarer å gå forbi utstyr venter vi med til juletider og etter nyttår, men noe kjøper vi nok før også. Pga økonomien må vi handle inn litt og litt...
Skal begynne handle klær når jeg vet kjønn... Ga bort neste alle klærne da vi ikke skulle ha flere ... Ikke nå hvertfall må ha bilstol og litt kluter så er det meste i boks har de andre store tingene... Bare minsta slutter sover i vogna i Bhg til babyen kommer
Er min 3. også. 6 år siden forrige. Har ikke vært flink å kvitte meg med ting., selv om jeg "visste" at vi ikke skulle ha flere barn Så har seng, reiseseng, voksipose, vogn, vippestol, leker og noe klær. Men kun jentetøy, for har gitt bort alt det nøytrale.
Jeg blir 12 uker i morgen og skal da på UL. Hvis alt ser bra ut da, så er det mye mulig jeg drar innom en butikk og titter litt, kanskje det blir noen bodyer De litt større tingene tenker jeg vi drøyer litt med.
Er 6 år siden forrige barn så har kvittet alt.Det blir gutt denne gangen så vi kunne ikke brukt noe særlig av klærne etter datteren vår uansett.Vi har handlet bilstol i sommer da vi kom over et kjempe godt tilbud.Har handlet litt klær.Har funnet vogn også men den må nok vente litt.Men skal til Sverige i Oktober og håper og kunne handle litt da i tillegg til julegavene
Synes det er vanskelig å handle før jeg vet kjønnet på babyen, er jo så lite nøytralt i butikkene!! Har også mye fra første barnet, så kommer nok til å bruke mye av de store tingene vi har..
8år siden sist her, så har gitt bort det meste! Har fått tak i ei rimelig og fin brukt barnevogn, kjøpt ny voksipose da jeg kom over et godt tilbud! Har og kjøpt nytt stellebord da det vi hadde var ødelagt! I familien har vi ei fin babykorg som går på omgang så venter muligens til etter barnet er født med sprinkelseng. Har også leandervugge etter de andre barna. Mangler bilstol og badebalje, kluter, sengkle o.l. Har handlet en del ettersom jeg har tenkt slik at går det galt så prøver vi likevel igjen! Klær vil jeg vente med til vi vet kjønnet. Har en del som jeg vil gå gjennom etter både jente og gutt, det gleder jeg meg til!!
Har ikke handlet noe.. går ikke helt opp for meg enda at det faktisk kommer en baby i hus! Hehe.. men gleder meg til å begynne med shoppinga. Særlig klær! Det er jo så mye søte babyklær <3
Dette er førstemann for oss, og første barnebarnet på min familie sin side så her har vi handlet inn en god del allerede <3 endel klær (har funnet masse kjønnsnøytralt igrunn, men blir jo da mye hvitt/krem/grått/beige), mest ull (vært endel salg på blant annet Lillelam og Janus), og begynner å nærme seg endel utstyr nå også, bilsete, vippestol, reiseseng, bæresele, banynest, stellebord
Morsomste handlingen jeg noen gang har gjort <3 gleder meg aller mest til vogn! Og til å male/fikse babyrommet og finne møbler og innredning der altfor gøy <3
Har handlet MASSE! Har kjøpt både utstyr, leker og en del klær
Er jo så morro å shoppe til lille, har kjøpt nesten alt når Babyshop har hatt kampanjer og rabatter, og syns det er greit å spre utgiftene utover
Har ikke handlet noe.. Hekler masse da men det har enda ikke gått opp for meg, så det er vanskelig. Så vil jeg vente med å få vite kjønn før jeg kjøper inn klær.