Noen som har begynt å fått mage enda??

Så morsomt at mange får mage så tidlig! Jeg gleder meg allerede til magen kommer og jeg kan vise den fram :-D kjenner de stramme jeansene ikke fungerer lengre og slappe bukser er tingen. Men kan sikkert ta litt tid i og med at kosemagen kanskje er litt i veien :-p

Føler meg utrolig oppblåst! Min 3.graviditet så antar at gravidemagen kommer forholdsvis fort. Har også litt fra før

Jeg har også mye fra før men kan ikke holde inn magen lengre uten at det buler ut lengst ned. Er min 6 grav som jeg har kommet så langt da...

Har enda litt løs hud rundt magen som jobber med å trekke seg tilbake etter førstemann, og tror den har vokst litt :)

Jeg er kjempe oppblåst!! Magen er stram og spent som en ballong!! Og når man er kvalm så frister det ikke å ta på seg bukse eller noe som helst... Tror nok bare det er luft foreløpig, selv om det føles som om jeg er gravid i 5. Måned :)

Fått litt mage her også. Hatt det en stund. Var flat, ikke så flat lengre..

Jeg er kjempe oppblåst!! Magen er stram og spent som en ballong!! Og når man er kvalm så frister det ikke å ta på seg bukse eller noe som helst... Tror nok bare det er luft foreløpig, selv om det føles som om jeg er gravid i 5. Måned :)
Sant det med bukser. Jeg har gått i bare trusa i flere dager Hahaha :D nekter å sette på meg bukse fordi jeg er så kvalm

Null stress, har meeer enn nok kamuflasje fra før, så her går det lang tid før det synes at det er en baby der inne og ikke bare alskens tull og tøys rundt magen. :p

Nei, men er ganske stor fra før :p også fikk jeg ikke skikkelig mage før uke 25 med de 2 første :)

Ikke enda. Med første for åtte år siden, så jeg det selv rundt uke 15-16. Ingen andre så det før uke 26, da "poppet" bare magen ut fra en dag til en annen. Helt merkelig, men flere som visste jeg var gravid kommenterte at magen min plutselig bare var der en dag. Var slankere da enn nå og nå er det barn nr to, så får bare se denne gangen.

Tror jeg må droppe uniformen på jobb snart, veldig ubehagelig nå, og tatt beltet ut 4 hakk..

Jeg har ikke så mye mer mage enn til vanlig, men kan likevel ikke bruke så mange av buksene mine lengre. De er alt for stramme og ubehagelige rundt livet. Merker at vinterjakka mi er trangere når jeg drar hjem om ettermiddagen, enn når jeg drar hjemmefra om morgenen, så blir ganske oppblåst i løpet av dagen :p

Ja, litt mer mage nå enn for noen uker siden. Men det er nok bare oppblåsthet. Er bare 8 uker og da skal det vel egentlig ikke synes noe særlig ennå. Men jeg har ingen erfaringer med dette. Og så har jeg vært mye mer sulten i det siste enn før, så kan være jeg bare har lagt på meg.

Back
Topp