Noen som har begynt å fått mage enda??

Ja litt. Kan se at magen buler litt ut helt nederst. Men det syns ikke når jeg har på klær :) og så kjenner livmora godt :)

Er veldig oppblåst :P men ellers tror jeg ikke det syns

Førstegangs kan oppleve å gå uten synlig mage helt til rundt uke 20, så jeg har ingen forventninger før den tid :P

Hadde ikke synlig mage før uke 23-24 sist, så regner med det er noen uker til den kommer enda :)

Ja! Sliter med å skjule den, endte opp med å kjøpe gravidbukse igår.. Var på tul igår, legen mente det var helt vanlig, og at det bare er luft, så håper det gir seg snart :)

Er helt i slutten av uke 8 nå... kjøpte meg et par gravidbukser i går:sorry: magen er som en liten ballong...

Mitt tredje svangerskap også og syns jeg ser ut som om at jeg er 5 mnd på vei :( føler meg mest tjukk og oppblåst...

Nå er jeg bare oppblåst, men er spent på når gravidmagen kommer :) Med førstemann kom den tidlig, både jordmor og legene kommenterte størrelsen på magen.. I uke 12-13 spøkte legen (erfaren lege med 6 barn) om det ikke var to inni der :p Og lå langt over kurven hos jordmor i uke 19 :) Så er spent denne gangen siden jeg helst vil holde det hemmelig til jul, men er uke 10-12 i juleferien så ikke sikkert det går så bra :p Får gjemme meg under gode høstgensere frem til da ;)

Last edited:
Ja, men det ække mye baby som gjør det gett :P kun luft! MASSE luft :knegg:

Er mer oppblåst enn før, og merker at buksene strammer mer og at det er ubehagelig når det strammer. Gleder meg til det er en skikkelig gravidmage der ! :)

Med første gikk jeg ganske lenge før man kunne se det. Hadde litt ekstra fra før, så det var ikke vanskelig å skjule det heller. Denne gangen syns det mye bedre! Jeg ser det jo nå og merker at jeg ikke kan "dra inn" magen på noen måte.
Men tror ingen andre ville tenkt tanken :joyful:

Jeg er 7 pluss 2, gravid for tredje gang... 11 år siden sist (vet ikke om det har noe å si) er ikke antydning til noe mage i det hele tatt enda ;)

Fått en liten mage, men om det er vel en blanding av litt fett og oppblåsthet.
Haha men jeg har måttet bytte til gravidbukser. Orker ikke å kjøpe større bukser :P

Jeg fikk veldig tidlig mage sist, og da var jeg skikkelig tynn i utgangspunktet så det vistes lett.

Nå har jeg kosemage, så da kan jeg skjule det lengre. Men i helgen hadde jeg på meg hold-in strømpebukse og ettersittende kjole, og da vistes det at det var en mage der utenom det myke "flesket" :p Har sagt det til de fleste, så gjør meg ingenting å vise den frem :)

Er bare allmektig oppblåst. Føler jeg kan gå i lufta når som helst. Er mitt 6 svangerskap så jeg antar magen skal være godt synlig i uke 12-14

Back
Topp