Noen som har begynt å få synlig mage?

Jeg er i uke 14 nå. Fortsatt ingen tydelig gravidmage, men magen har definitivt blitt litt større. Føler meg bare litt tjukk og oppblåst [emoji12] er så koselig når det kommer ordentlig kul [emoji322]
 
Syntes den syntes litt da jeg var rundt 10 uker, hadde influensa og diaré samtidig og knapt fikk i meg mat på en uke, for da var det ingen "mat-mage" å kamuflere det med. Nå som matlysten er tilbake (med forsterkninger), så ser jeg bare ut som jeg har spist mye.
 
Jeg skjønner ingenting nå. Er førstegangs i uke 11 (snart uke 12) , men likevel har jeg fått mage? Jeg har alltid hatt en ganske flat mage, og veier ca 52 kg (164 cm høy). Når jeg har slitt med oppblåst mage før, har magen blitt større, men ikke nærheten så stor som den er nå!! Dette kan jo ikke være normalt. Har heller ikke fått påvist tvillinger på TUL. Noen som har opplevd det samme? :)

D1FEED13-60CA-4399-9131-D874E1E14D70.jpeg
 
Last edited:
Jeg er 12+2 og har fått mage,lege sa livmorkanten var 2-3 cm under navlen for snart 2 uker siden..
 
Nei 2,men fikk sykt fort mage første gang også,bærer på utsiden om man kan si det...
 
Tror det begynner å vises her, for i går var det ei på jobb som spurte om det var en til på vei :D Kanskje på tide å fortelle det til sjefen nå da :rolleyes:
 
11+4 nå
Kan kjenne selv at det er forskjell, pappaen ser det tydelig, men tror ingen andre vil klare se noe siden jeg ikke er flat i utgangspunktet
 
Jeg er 14+2, og ser bare magen når jeg ligger om morgenen. Men jeg hadde ikke mage med de to andre før etter uke 20, siden jeg bærer langt inne.
 
Jeg er 12+2 nå, fjerdegangs. Kjenner at livmoren er der, men ingen synlig mage i det hele tatt. Dongribuksene passer fint ennå (ikke at jeg tar dem på noen gang, ligger fint i pysjen/joggis med hyperemesis... [emoji40])
 
14+2, og ja det har jeg [emoji7] så koselig, ingen bukser passer men pytt!
 
14+2 og magen har virkelig poppet fram den siste uka. Er tredjegangs så har nok noe med saken å gjøre :happy:
 
14+2 idag og kun litt antydning til mage når jeg går med trange klær [emoji4] Ikke noe folk reagerer på [emoji106]
 
Er 11+2 og synes at magen har vært synlig i ca en uke nå, spesielt på ettermiddagene og kvelden da!
 
13+4 i dag og førstegangs, og magen har kommet litt nå[emoji4] jeg har akkurat begynt å bruke gravidbukser, olabuksene mine er blitt trange[emoji23]
 
Her måtte jeg også handle gravidbukser idag [emoji23] 13+0.. ser ut som uke 20... [emoji23]
 
Back
Topp