Noen som har begynt å få synlig mage?

Nei. Eller, det er jo forskjell fra utgangspunktet...men har ikke babymage helt enda. Jeg er bare 8+1 da. Legg ut bilde?
 
Så fin! Gleder meg til jeg begynner å se forandring :)
 
Veldig fin mage:)
 
Personlig synes jeg magen er blitt større, om det er ønsketenkning eller ikke vet jeg ikke hehe.:)
Men fant denne linken i en forumgruppe: http://maternitygallery.com
Og der er det flere med synlig mage ganske tidlig.
 
Hvilken uke er du i da? :) Jeg følte magen ble synlig i løpet av uke 10. Så kjekk link. Her var det mange med tidlig mage ja.

Er 8+3 så er rimelig tidlig, men kjenner liksom ikke magen min igjen heller:)
 
Den er veldig synlig på kvelden når jeg har spist:hilarious: men ikke noe særlig før måltider enda:)
 
Har enda litt pudding fra 2 tidligere svangerskap men har vokst ut av arbeidsbuksene mine og hverdagsbuksene mine så mage har kommet, men jeg blir så stor så fort.
 
Nja, ser det godt på morningen når jeg ligger syns jeg. Eller er det ingen synlige tegn ennå. Er 13 uker i morgen. Hadde ikke mage før etter OUL med de andre to, så kan se ut som om det blir noenlunde samme denne gangen [emoji5]
 
Hvordan går det med magene? :)
Her er den større på kvelden enn om morgenen, men ser det tydelig selv nå. Har litt "ekstra" fra før, men nedre del av magen er større/stikker mer ut enn resten hehe. Er 11+1 i dag
 
Ingen tegn til mage enda. Er veldig lang, så vet jeg bærer mye "inni" meg liksom.. med første begynte ikke magen å vise før uke 22 men gleder meg veldig til babymagen er på plass!
 
Har mage, men tror det bare er masse luft som gjør at den står ut:hungover:

Går med løse ullgensere og skjørt på jobb. Både behagelig og skjuler luftmagen.
 
Back
Topp