Noen som har begynt å få mage?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
Er 9 uker og ingen mage enda:) er 2 mann så kommer vel litt før denne gangen. Men er glad jeg fortsatt kan bruke vanlige klær :)

02.06.10

Litt kansje, men ser mest tjukk ut :P

babyjente 27 Juli ♡

Ca 9 uker, grei mage som jeg sliter litt med å skjule :p tredje graviditeten

Jente 2010 & 2012 <3

Ingen mage enda :( 12+3 og førstegangs. Tenker den kommer tidsnok ;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Noen får nesten ikke mage, andre blir store tidlig. Alt er like normalt. Har vel noe med plasseringa av morkaka?

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen får nesten ikke mage, andre blir store tidlig. Alt er like normalt. Har vel noe med plasseringa av morkaka?

Jada :) men kjedelig allikevel :p morkaka ligger inn mot ryggen min så skulle ikke tro den har så mye å si? Hun sa jeg ville kjenne bevegelse litt tidligere pga det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde foranliggende morkake som 1.gangs, og da fikk jeg ikke antydning til mage før uke 18. Litt utålmodig sa du ;)

Er 9 uker nå og magen kom sigende på for en stund siden :p er tredjegangs så merker definitivt at magen kommer tidligere nå. Sliter med å skjule det.. Blir støree utover dagen då så jeg er en del oppblåst også :)

Jente 2010 & 2012 <3

10 uker i dag, ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei ...

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Har for det meste hatt luftmage/matmage til nå så blir jeg tynn helt til jeg får fylt på. Men nå er den litt strammere og litt harder. Men fortsatt ikke gravidmage, men begynner å endre seg det merker jeg.

Sent from my iPad using BV Forum

Babymagen er ankommet for fullt, livmora er rett oppunder navlen ❤️

11+ 5 og ingen mage, ikke luft en gang og buksene passer enda ;) siden det ikle er offisielt er det helt ok for meg;) planen er å si det i slutten av juli/ begynnelsen av aug. Men er ikke i Norge før da, så lett å skjule;)

Hvor langt er du på vei? :)
Kjenner ingenting til livmoren enda jeg. :s
11+6 i dag, men nå går alt veldig fort hos meg. Jeg trodde ikke den var så høyt oppe, JM vet hva hun skal kjenne etter og hjalp meg å kjenne :)

11+6 i dag, men nå går alt veldig fort hos meg. Jeg trodde ikke den var så høyt oppe, JM vet hva hun skal kjenne etter og hjalp meg å kjenne :)
Tror jeg får spørre JM over helgen jeg også. :) Men vi er vel alle forskjellige når det kommer til graviditet også. ;)

Tror jeg får spørre JM over helgen jeg også. :) Men vi er vel alle forskjellige når det kommer til graviditet også. ;)
Jaa, JM måtte si at det ikke er unormalt at det går fort. Alt er normalt, forklaringen kan ligge ved ar livmor er bakovervendt, det er kun 0,5 cm mellom ribbein og hoftekam - og jeg har svai rygg. Livmor blir automatisk skubbet frem og ut, kommer til å bære utover ser jeg :p

Back
Topp