Er 9 uker og ingen mage enda er 2 mann så kommer vel litt før denne gangen. Men er glad jeg fortsatt kan bruke vanlige klær
02.06.10
02.06.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen får nesten ikke mage, andre blir store tidlig. Alt er like normalt. Har vel noe med plasseringa av morkaka?Ingen mage enda 12+3 og førstegangs. Tenker den kommer tidsnok ;p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jada men kjedelig allikevel morkaka ligger inn mot ryggen min så skulle ikke tro den har så mye å si? Hun sa jeg ville kjenne bevegelse litt tidligere pga detNoen får nesten ikke mage, andre blir store tidlig. Alt er like normalt. Har vel noe med plasseringa av morkaka?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor langt er du på vei?Babymagen er ankommet for fullt, livmora er rett oppunder navlen
11+6 i dag, men nå går alt veldig fort hos meg. Jeg trodde ikke den var så høyt oppe, JM vet hva hun skal kjenne etter og hjalp meg å kjenneHvor langt er du på vei?
Kjenner ingenting til livmoren enda jeg. :s
Tror jeg får spørre JM over helgen jeg også. Men vi er vel alle forskjellige når det kommer til graviditet også.11+6 i dag, men nå går alt veldig fort hos meg. Jeg trodde ikke den var så høyt oppe, JM vet hva hun skal kjenne etter og hjalp meg å kjenne
Jaa, JM måtte si at det ikke er unormalt at det går fort. Alt er normalt, forklaringen kan ligge ved ar livmor er bakovervendt, det er kun 0,5 cm mellom ribbein og hoftekam - og jeg har svai rygg. Livmor blir automatisk skubbet frem og ut, kommer til å bære utover ser jegTror jeg får spørre JM over helgen jeg også. Men vi er vel alle forskjellige når det kommer til graviditet også.