Noen som har begynt å få mage?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
Ja her har magen kommet :) 12 uker i dag :) Mitt andre barn :D

Her har magen også kommet..Klarer ikke å skjule den lenger..Regnet m den kom fort så ble ikke overrasket da den poppet ut alt i uke 9 da dette er mitt 5. :)Er 12 uker i dag

Ingen mage her. Men regner med det tar tid siden jeg har en del ekstra fra de andre to fødslene. Prøvd å tatt bilde ( en uke mellom hver ) ser ingen endring i det hele tatt.

Ja magen har kommet. 11+3 idag. Dette er min tredje :-)

Ja her er magen godt synlig. Er mitt tredje barn, men også med nr.2 viste det tidlig, ligger alltid en mnd foran på symfysemålet i begynnelsen. Er jo koselig for meg å se det vokser, men kjedelig når alle skal kommentere hvor stor jeg er, om det er normalt og blablabla. Godt vi reiser på ferie snart og når jeg kommer hjem er jeg nesten halvveis, og da er det jo "lov" med mage! :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Ja her har magen plutselig skutt fram de siste 3-4 dagene! Sliter med å skjule den og buksene er alt for trange. Første barnet og 11+4 i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har luftmage 9+3, hatt det siden pos test og den blir bare større. Livmoren min har utvidet seg veldig fort og det kjennes at det blir trangere. De siste to dagene har jeg begynt å kjenne en større kul rett ovenfor skambeinet, men det er da tidlig. Kjennes ut som livmoren når jeg trykker, er iallefall ikke tarm eller blære. Hmm :p

luftmage ja. å buksene begynner å stramme. Tror ikke det er så mange som kan se det. 9+2 :)

Jeg føler det når jeg går rundt i joggings, men når jeg får på meg vanlige bukser har jeg nok ikke det :p Var ikke stor med førstemann, og håper jeg ikke blir så altfor stor denne gangen heller.. Bor så kronglete til med bakker, så det gjør det iallefall lettere sånn sett! Så lenge bebisen er stor nok såklart!!!!

Ingen mage enda :( 12+3 og førstegangs. Tenker den kommer tidsnok ;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

lite mage her ja, bortsett fra oppblåst på kveld eller når jeg spiser. 2 gangs 12 uker i dag

Jeg har ikke fått babymage enda nei, men har fått litt ekstra på magen :-b og er oppblåst på ettermiddagene/kveldene.. Men er støl i magen hver dag, så det er sikkert noe inni der som dytter litt på magemusklene :-)

Magen har komt, hatt den ca 2 uker nå. Ikke mega stor men den er der og synes :-) 11+2. Mitt 2.barn

Har kommet litt mage her også 9+6 i dag :) Men trur det er mer at jeg er oppblåst ;) Mitt 2 barn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen mage her. 10+6 i dag og 1. gangs
Håper den kommer i løpet av sommeren i alle fall :)

Har fått litt mage ja, men bruker bukser med høyt liv, så er ikke avslørt enda:) men buksene begynner å bli trange. Men skal klare å skjule det noen uker til. Er 9+5 idag. Drar på ferie rett etter 12 uker, så fantaserer om å holde det skjult på jobb til 14+4 når jeg er tilbake igjen:D det hadde vært artig!

8+2 her. Ja, liftmagen har kommet her også. Det var sånn sist også, men mer denne gangen. Må være mer bevisst å ha store topper nå...

1. Mann skal bli storebror

Back
Topp