Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har magen også kommet..Klarer ikke å skjule den lenger..Regnet m den kom fort så ble ikke overrasket da den poppet ut alt i uke 9 da dette er mitt 5. Er 12 uker i dag
Ingen mage her. Men regner med det tar tid siden jeg har en del ekstra fra de andre to fødslene. Prøvd å tatt bilde ( en uke mellom hver ) ser ingen endring i det hele tatt.
Ja her er magen godt synlig. Er mitt tredje barn, men også med nr.2 viste det tidlig, ligger alltid en mnd foran på symfysemålet i begynnelsen. Er jo koselig for meg å se det vokser, men kjedelig når alle skal kommentere hvor stor jeg er, om det er normalt og blablabla. Godt vi reiser på ferie snart og når jeg kommer hjem er jeg nesten halvveis, og da er det jo "lov" med mage!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14
Har luftmage 9+3, hatt det siden pos test og den blir bare større. Livmoren min har utvidet seg veldig fort og det kjennes at det blir trangere. De siste to dagene har jeg begynt å kjenne en større kul rett ovenfor skambeinet, men det er da tidlig. Kjennes ut som livmoren når jeg trykker, er iallefall ikke tarm eller blære. Hmm
Jeg føler det når jeg går rundt i joggings, men når jeg får på meg vanlige bukser har jeg nok ikke det Var ikke stor med førstemann, og håper jeg ikke blir så altfor stor denne gangen heller.. Bor så kronglete til med bakker, så det gjør det iallefall lettere sånn sett! Så lenge bebisen er stor nok såklart!!!!
Jeg har ikke fått babymage enda nei, men har fått litt ekstra på magen :-b og er oppblåst på ettermiddagene/kveldene.. Men er støl i magen hver dag, så det er sikkert noe inni der som dytter litt på magemusklene
Har fått litt mage ja, men bruker bukser med høyt liv, så er ikke avslørt enda men buksene begynner å bli trange. Men skal klare å skjule det noen uker til. Er 9+5 idag. Drar på ferie rett etter 12 uker, så fantaserer om å holde det skjult på jobb til 14+4 når jeg er tilbake igjen det hadde vært artig!