Noen som har amadeus møbler el mørkt tre?

tuppis

Glad i forumet
Har arvet dette og har det i stua, tv benk,bord , vitrineskap, hjørnebord og en hjørnetvbenk.
Men har bygget oss hus og gulvet er litt mørkt så syns stua blir veldig mørk med disse møblene. Er det noen Som har disse møblene og kan vise meg bilde ? Evt har malt de ? Vurdere å male de. Men er veldig dyre møbler så er i stuss

Legg ned hvite/lyse tepper, og bruk masse lyse tekstiler for å lysne stua? Ellers syns ikke jeg personlig at møbler ikke kan pusses opp eller males bare fordi de er dyre :P er noe annet om møblene er antikke, da burde man tenke seg litt om først... Når jeg googler amadeusmøbler så får jeg opp hvitmalte møbler også, og det ser jo flott ut! Og hvite/lyse møbler med mørke gulv er så fint! :) Du finner sikkert på noe, men jeg syns ikke du burde være redd for verdien på møblene, de skal nå engang stå i din stue. ;)

Enig med snuppapåtjukka. Antikviteter bør ikke males i de fleste tilfeller, men vanlige bare litt dyre møbler, hadde jeg faktisk ikke hatt noe imot å male. :)

Tusen takk for svar ☺det var lurt med lyse tepper og sånn.. Skal forsøke det før jeg maler :) ja men de gjør jo litt ondt å begynne å slipe å male på noe som er så strøket og lakket så shiny og eksklusivt *ler* ja er til stor vurdering å male de :-)) hmm.

Har ikke Amadeus, men har mørkebrune møbler, nesten sorte. Elsker de mørke møblene våre, er ikke sånn hvitt-menneske. Men vi har skipsgulv og ellers lyse vegger, tepper og gardiner, så det blir ikke så voldsomt :)

Back
Topp