Noen som har 4-hjulstrekk??

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Hvilken type bil har du?
Fornøyd?

Har søkt billån så nå blir det "ny" bil[:D]

Vi har og er veldig fornøyd med det, bor i nodnorge så føler meg litt ekstra trygg med 4X4.. Nå har vi VW Touareg som vi er srålende førnøyd med, men den er litt stor, hadde en Suzuki Grand Vitara før det som vi også var veldig førnøyd med..

Lykke til med biljakt[:)]

Vi skal ha Audi a6 med tdi og quattro(firehjulstrekk) neste gang[;)] for audi er kjent for sterk firehjulstrekk.. hvis ikke vi vil ha det alikevel blir det bmw[;)]

har subru forester... kjempe forøynd med den... kjempe god å kjøre, sitte i og god plass:) og kommer fram over alt...
vi dro opp en bil på vei hjem på nyttårsaften...nullproblem...[:)]

ORIGINAL: 77 modell..

Vi har og er veldig fornøyd med det, bor i nodnorge så føler meg litt ekstra trygg med 4X4.. Nå har vi VW Touareg som vi er srålende førnøyd med, men den er litt stor, hadde en Suzuki Grand Vitara før det som vi også var veldig førnøyd med..

Lykke til med biljakt[:)]

Shit den var fiiiin[:D] Men altfor dyr[8D] Har fått billån på 260 000 bare[:D]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Vi skal ha Audi a6 med tdi og quattro(firehjulstrekk) neste gang[;)] for audi er kjent for sterk firehjulstrekk.. hvis ikke vi vil ha det alikevel blir det bmw[;)]

Takler ikke bmw[&:] Har så mange kjente som ikke er fornøyd med audi så den blir det ikke[:)]

ORIGINAL: Ulldotten

Vi har er Toyota rav4, og er superfornøyd. Har hatt den i 3 år nå, og skal bytte den ut pga det er litt lite bagasjerom i den. Men jeg kommer aldri til å gå tilbake til en bil uten 4-hjulstrekk, det er helt genialt, spesielt for oss som bor i nord [:)] Blir nok en Mitsubishi outlander neste gang.

Ja det var det med bagasjerommet da... kjiipt for jeg eeeeelsker toyota[:D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Takler ikke bmw[&:] Har så mange kjente som ikke er fornøyd med audi så den blir det ikke[:)]

hehe smak og behag[;)] har hørt mye bra om subaru og suzuki.. hvis sambo kunne valgt helt fritt uten å tenke på penger, hadde vi nok hatt x5.. dyr bil men er så god plass i den.. [;)]

hehe smak og behag[;)] har hørt mye bra om subaru og suzuki.. hvis sambo kunne valgt helt fritt uten å tenke på penger, hadde vi nok hatt x5.. dyr bil men er så god plass i den.. [;)]

Hehe x5 er vel den eneste bmw'n jeg kunne vurdert[:D] Dritfin

Hehe x5 er vel den eneste bmw'n jeg kunne vurdert[:D] Dritfin

ikke sant[;)] men den er altfor dyr... men, men.. blir nok ikke ny bil enda her i gården.. vi snoker litt på finn og autodb så lenge og ser om noe interessant dukker opp.. [;)]

Vi har Chevrolet Tahoe, men det er ikke akkurat no familiebil, men den kan trekke fjell! Stor og sterk, kommer frem over alt... er liksom gobilen sin d [:)] Til familiebil har vi Mazda 5 2.0 TD grom den også.

Men når vi drev å så etter nybil sikla vi leeeenge på Dodge Journey, den er bare rå! men endte opp med Mazda 5 istedet...

Mitt tips er sjekk ut Dodge Journey!

Jeg fikk ny konebil da vi skulle ha tulla.. en mini er ingen familiebil likssom.. vi kjøpte en ford kuga, er kjempefornøyd med min nye bil [;)] Meeen, kanskje ikke det største bagasjerommet.. men vi kjøper oss bare en skiboks [:D][:D]

Lykke til på jakten!

Suzuki grand vitarra her, fornøyd med den [:)]. Er vel i grunn ganske lik toyota RAV4, men innbiller meg at den har noe større bagasjeplass..Er iallfall plass til vogna osv..Vi tenker å kjøpe oss en skiboks i tillegg da, til når vi skal på ferie. Vi er bare 3 stk i familien da, kan vel bli litt knapt med bagasjeplass om man er 4-5 stk kanskje? [:)]

ORIGINAL: *SusieQ*

Vi har Chevrolet Tahoe, men det er ikke akkurat no familiebil, men den kan trekke fjell! Stor og sterk, kommer frem over alt... er liksom gobilen sin d [:)] Til familiebil har vi Mazda 5 2.0 TD grom den også.

Men når vi drev å så etter nybil sikla vi leeeenge på Dodge Journey, den er bare rå! men endte opp med Mazda 5 istedet...

Mitt tips er sjekk ut Dodge Journey!

Stilig men dyr[8D]

ORIGINAL: Raskatte

Suzuki grand vitarra her, fornøyd med den [:)]. Er vel i grunn ganske lik toyota RAV4, men innbiller meg at den har noe større bagasjeplass..Er iallfall plass til vogna osv..Vi tenker å kjøpe oss en skiboks i tillegg da, til når vi skal på ferie. Vi er bare 3 stk i familien da, kan vel bli litt knapt med bagasjeplass om man er 4-5 stk kanskje? [:)]

Ja den blir litt liten[:)]

Vi har er Toyota rav4, og er superfornøyd. Har hatt den i 3 år nå, og skal bytte den ut pga det er litt lite bagasjerom i den. Men jeg kommer aldri til å gå tilbake til en bil uten 4-hjulstrekk, det er helt genialt, spesielt for oss som bor i nord [:)] Blir nok en Mitsubishi outlander neste gang.

Ja det var det med bagasjerommet da... kjiipt for jeg eeeeelsker toyota[:D]

Ja det er kjempesynd, men de sier outlander har det beste bagasjerommet hvis man vil ha 4x4. Men den er litt dyr da, satser på å kjøpe en som er et par år gammel.

Svigers har outlander, vi har lånt den noen ganger og kunne godt tenkt oss den, den er litt for dyr ennå ja[&o]

vi kjøpte oss Skoda Octavia 4x4 i desember og er suuuuuper fornøyd! [:D] den har itillegg stort bagasjerom. passet bra siden vi har hatt sykt mye snø på vestlandet denne julen!

Subaru Legacy eller Outback er gode biler med 4x4 og grei plass og veldi veldi god å kjøre=)

Har nettopp kjøpt ny bil, men hadde før denne en Nissan Terrano 2,veldig god bil både på 4wd og 2wd.

Back
Topp