noen som har 2 år mellom første og andremann???

ORIGINAL: Nutteputta

Har 2 år og 11 dager mellom mine. Synes det er helt fint jeg.
Er en del krangling mellom dem, men er og veldig mange fine stunder de har sammen:)
Kranglinga regener jeg med går over etterhver som lillebror blir større og flinkere til å prate for seg.

Her er det også 2 år og 11 dager i mellom.. Storesøster er heldigvis ikke sjalu i noen stor grad, hun er mest opptatt av å kose. Blir dødelig fornærma om lillebror sover når hun kommer hjem fra barnehagen, for han kan jo ikke sove da, de skal jo leke! [8D]

Jeg tipper 2 år er ganske så perfekt med tanke på at de har mye glede av hverandre i årene som kommer. Jeg regner med at lillebror kommer til å bli tøff nok til å ta igjen med storesøster her i huset i hvert fall. [;)]

Her er det 2,5 år imellom. Enkelte ganger er det veldig slitsomt. Eldste tøyer grenser og trasser litt for tiden, mens den minste går helt sine egne veier! Det er endel krangling mellom de. Til tross for det så vil jeg ikke hatt det annerledes. De har masse glede av hverandre, og jeg regner med at de får et tettere forhold etterhvert[:)]

Det er 1 år 9 mnd mellom mine gutter.
Er helt greit. Blir jo ganske tette, så de får jo mye selskap i hverandre[:)]

er 22mnd mellom mine..er travelt, men absolutt verdt det[:)]

Back
Topp