noen som har 2 år mellom første og andremann???

krusedull

Forelsket i forumet
jeg har en gutt på ett år. og vi lurer på å ha en til....
er det for lite med 2 år mellom første og andremann...?

Har 2 år og 11 dager mellom mine. Synes det er helt fint jeg.
Er en del krangling mellom dem, men er og veldig mange fine stunder de har sammen:)
Kranglinga regener jeg med går over etterhver som lillebror blir større og flinkere til å prate for seg.

Me har 2år og 1mnd mellom dei, heilt passe! [:)] Slitsomt e det, men kan tydleig sjå at dei stor trivast ilag. [:)] 

Haha, jeg kan ikke svare ennå.....men spør meg om ca. to uker[;)] Blir ca. 20 mnd mellom våre gutter.

Men jeg kan i alle fall si at svangerskapet var tyngre denne gangen. De jeg har snakket synes det er utfordrende i starten, men at barna har mye glede av hverandre! Håper det gjelder for oss!

Lykke til[:)] 

Mine 2 eldste er det 2 år og 4 mnd imellom synes det var perfekt de leker godt sammen og har alltid gjort det.

virker jo som om det er en del som har rundt to år mellom dem..
kanskje vi bare bør kjøre på! ;)

når en først er blitt gira, er det ikke lett å legge det fra seg igjen og vente et HELT år....

hmm 2 år og 2 mnd her... synes det er fryktelig slitsomt jeg, kanskje fordi den minste har vært veldig urolig og sover lite og den eldste er trass og survete, men er sikker på at de får glede av hverandre etterhvert

Jeg ble gravid da eldste var 13 mnd, og det er 22 mnd i forskjell.
Var ikke helt planlagt, så kom ganske brått på, for jeg synes det var for tidlig. [&:][8D]

Men nå ser jeg at de kan komme til å ha mye glede av hverandre når aldersforskjellen ikke blir for stor, minsten er enda litt liten, men det kommer seg. [:D] Er ganske travelt da, men greit at aldersforskjellen ikke blir mer enn 2-3 år synes jeg, da får de mest glede av hverandre vil jeg tro. [;)]

e 2 år og 5 mnd mellom mine to eldste,og det er akkurat passe for min del[;)]

Her blir det ca 2 år og 1 mnd mellom de, termin om en ca 3 ukers tid, så får se hva som skjer..[:)]
Satser på det blir slitsomt, men at de vil få nytte av hverandre.[:)]

her er det bare 21 mnd mellom tvillingene og vesla[;)] Har gått helt fint det...[:D]

Vi har 22 mnd i mellom og jeg syntes det var PERFEKT!

Ville ikke gjort om på det om jeg hadde kunnet...
Ikke noe sjalusi eller noe...

Jeg har en på 15 mnd, å håper spiren sitter denne mnd [:)] Får da termin akkurat 2 år etter terminen med førsteman [:)]

Her er det 2 år og 1 mnd mellom jentene mine.Synes aldersforskjellen er helt super. Gått over allforventning gikk å grudde meg masse under savnegerskapet hvordan det ville bli men har gått super fint[:D][:D]

har 2 åe 3 uker. Egentlig veldig fin alder. Men nå var vår 2 åring veldig selvstendig allerede da. Men om hun ikke hadde vært det,så hadde det sikkert vært litt "tøft".

de e rveldig flink å leke sammen, og v eldig flink til å krangle. Hun eldste skal alltid passe på hun mellomste. Og det liker ikke hun mellomste,så da blir det hyling[&:]

se på signaturen min:) går kjempefint!

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

har 23 mnd mellom mine eldste. skulle gjerne hatt de tettere jeg da [;)]
det gikk i allefall kjempe bra her, hun eldste var bleiefri da lillebror kom
ingen sjalusi ... kunne ikke gått bedre

13 mnd mellom nr 2 & de 3 siste ,,, går kjempe bra det å ... ingen sjalusi nå heller [:)]

Du må ha litt å henge fingrene i! [:)]

har en gutt på 10 å ei jente på 8,5.
å en gutt på 2 å lillebror på 2mnd.

Går kjempefint[;)]
har ikke 2åringen ib.h

Back
Topp