Noen som har åpnet en apotek1-test?

Jeg har ikke det, men jeg dytter tråden opp for deg for det er helt sikkert noen som har åpnet en :)

Når er disse fra? Ser jo streker på begge to. :p
Den rosa streken på alle testene er kontrollstreken, den litt mørkere streken til høyre er skygge fra en opphøyning. Eller ser du enda en strek? Det som er rart med min er at den har en litt diffus rosa strek oppå opphøyningen til høyre

Den rosa streken på alle testene er kontrollstreken, den litt mørkere streken til høyre er skygge fra en opphøyning. Eller ser du enda en strek? Det som er rart med min er at den har en litt diffus rosa strek oppå opphøyningen til høyre

Ser en strek mellom kontrollstreken og det blå partiet, på nøyaktig samme plass på begge testene. Kan jo være en skygge, men det er noe der. Ser det ekstra tydelig om jeg tilter pc-skjermen litt bakover.

Ser en strek mellom kontrollstreken og det blå partiet, på nøyaktig samme plass på begge testene. Kan jo være en skygge, men det er noe der. Ser det ekstra tydelig om jeg tilter pc-skjermen litt bakover.
Enig med deg, men den er veldig lite synlig. Prøvde å redigere men fikk det ikke noe tydeligere :)

Sist pp... Var jo tydeligvis ingenting, tanta kom, var nok kjemisk, hadde streker på andre tester også :)

Okey. Frustrerende! Men det er jo ikke ingenting, det er jo utslag på testene selv om det gikk feil vei. :)

Back
Topp