Hvordan skal den se ut? Legg gjerne med bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det, bare kunne ikke la væreMan skal ikke åpne testene![]()
Pakningen ser slik ut : http://www.apotek1.no/aktuelt/a1-graviditetstest-best-i-testHvordan test er det? Har åpnet alt som åpnes kan![]()
Glasset er sykt dårlig å se gjennom for oss ivrige testere!Eg har åpna 1 men så bare teststreken da.Synes ofte glasse på de er litt dårlig![]()
Åpnet, kun negative da!Hvordan skal den se ut? Legg gjerne med bilder
Takk! Min har en strek oppå det feltet til høyre i bildet, lenger til høyre enn der kontrollstreken er på dine, så de har to streker men på feil sted. Betyr sikkert ingen ting
Glasset er sykt dårlig å se gjennom for oss ivrige testere!
Høøø? Legg ut bilde daTakk! Min har en strek oppå det feltet til høyre i bildet, lenger til høyre enn der kontrollstreken er på dine, så de har to streker men på feil sted. Betyr sikkert ingen ting![]()
Ser også at testen min ser rar ut sammenlignet med dine, ser litt ødelagt ut?Høøø? Legg ut bilde danå ble jeg nysgjerrig!
Den rosa streken på alle testene er kontrollstreken, den litt mørkere streken til høyre er skygge fra en opphøyning. Eller ser du enda en strek? Det som er rart med min er at den har en litt diffus rosa strek oppå opphøyningen til høyreNår er disse fra? Ser jo streker på begge to.![]()
Den rosa streken på alle testene er kontrollstreken, den litt mørkere streken til høyre er skygge fra en opphøyning. Eller ser du enda en strek? Det som er rart med min er at den har en litt diffus rosa strek oppå opphøyningen til høyre
Enig med deg, men den er veldig lite synlig. Prøvde å redigere men fikk det ikke noe tydeligereSer en strek mellom kontrollstreken og det blå partiet, på nøyaktig samme plass på begge testene. Kan jo være en skygge, men det er noe der. Ser det ekstra tydelig om jeg tilter pc-skjermen litt bakover.
Sist pp... Var jo tydeligvis ingenting, tanta kom, var nok kjemisk, hadde streker på andre tester ogsåNår er disse fra? Ser jo streker på begge to.![]()
Sist pp... Var jo tydeligvis ingenting, tanta kom, var nok kjemisk, hadde streker på andre tester også![]()