Noen som handler på ellos.no?

mamma :)

Glad i forumet
jeg driver og handler der og så har de sånn nintento wii og sånn. Er det smart og kjøpe såndre ting der?
Ser de har tv og data og sånn og.
Andre som har handla der. For jeg tenke hvis det går galt med de tingene og sånn.

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

jeg har bare handlet klær derfra. aldri hatt noen problemer .

det har jeg og gjort men har tenkt og kjøpe sånn wii der men veit ikk om det e lurt

eg har bare kjøpt klær og aldri hatt noke problem med det men tenker at det er like trygt som enhver annen nettbutikk! [:)]

ORIGINAL: TinyGiny

eg har bare kjøpt klær og aldri hatt noke problem med det men tenker at det er like trygt som enhver annen nettbutikk! [:)]

æ tenkte på elektronikk da om det er lurt. KA en gjør om det blir ødelagt og sånn.

Gjer det :) Du har samme vel reglar for angrerett og garanti osv der som hos andre butikkar:) 

hvorfor skulle det bli ødelagt ? regner med dem setter på lapp på kassen at den skal håndteres forsiktig.

mene mens jeg har den da:P

ORIGINAL: 2008 mamma

hvorfor skulle det bli ødelagt ? regner med dem setter på lapp på kassen at den skal håndteres forsiktig.

hehe.. nei men du har vel angrerett osv.. kan jo bare ringe dem å høre da, eller lese på sidene dems hva det står[;)]

æ tenkte på elektronikk da om det er lurt. KA en gjør om det blir ødelagt og sånn.

ja og det finnes andre elektronikk butikker som har nettbutikk og dei sende no ut uten at det blir ødelagt. Blir det ødelagt så har du angrerett og slikt på lik linje som viss du går i en butikk..

viss den blir ødelagt mens du har den så har dei nok et verksted som er knytta opp til dem og du har reklamasjonsrett på lik linje som alt anna..

viss den blir ødelagt mens du har den så har dei nok et verksted som er knytta opp til dem og du har reklamasjonsrett på lik linje som alt anna..

e sikkert det hehe :P
e bare æ som syns det virke litt skumelt hehe

ja og det finnes andre elektronikk butikker som har nettbutikk og dei sende no ut uten at det blir ødelagt. Blir det ødelagt så har du angrerett og slikt på lik linje som viss du går i en butikk..

æ mente ikke at det blir ødelagt før det kommer til meg mener når jeg har det hjem til meg og sånn ka en ska gjør da hvis noe blir ødelagt.
Som for eksempel har du tv fra elkjøp så kan du bare dra og levere den på butikken men kan jo ikk det på ellos hehe.

jeg har bare handlet klær derfra. aldri hatt noen problemer .

Sambo bestiller spillgreier fra cdon.com heller. Ville jeg også gjort...

Vi bestilte 50 " tv og hjemmekino-anlegg på nett [8D]  komplett.no har jo kun nettbutikk, så nå er det nok like
trygt som å gå i butikken, ringer de om noe går i stykker.. Hadde uansett ikke møtt opp i butikken jeg hadde
kjøpt varene om noe var galt, hadde ringt [:-]

Back
Topp