Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2008 mamma
ORIGINAL: FrøknaFraDalen
hvorfor skulle det bli ødelagt ? regner med dem setter på lapp på kassen at den skal håndteres forsiktig.
mene mens jeg har den da:P
ORIGINAL: TinyGiny
eg har bare kjøpt klær og aldri hatt noke problem med det men tenker at det er like trygt som enhver annen nettbutikk! [:)]
æ tenkte på elektronikk da om det er lurt. KA en gjør om det blir ødelagt og sånn.
hvorfor skulle det bli ødelagt ? regner med dem setter på lapp på kassen at den skal håndteres forsiktig.
viss den blir ødelagt mens du har den så har dei nok et verksted som er knytta opp til dem og du har reklamasjonsrett på lik linje som alt anna..
eg har bare kjøpt klær og aldri hatt noke problem med det men tenker at det er like trygt som enhver annen nettbutikk! [:)]
æ tenkte på elektronikk da om det er lurt. KA en gjør om det blir ødelagt og sånn.
ja og det finnes andre elektronikk butikker som har nettbutikk og dei sende no ut uten at det blir ødelagt. Blir det ødelagt så har du angrerett og slikt på lik linje som viss du går i en butikk..
jeg har bare handlet klær derfra. aldri hatt noen problemer .