Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 1 Jun 2014 #1 Jeg har eggløsning i disse dager, og om det klaffer blir termin 23 februar. Virker som om alle er gravide her nå... Noen som enda ikke har testet? Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har eggløsning i disse dager, og om det klaffer blir termin 23 februar. Virker som om alle er gravide her nå... Noen som enda ikke har testet? Sent from my iPhone using BV Forum
Sjokomamma <3 Elsker forumet 1 Jun 2014 #2 Jeg har ikke testet ennå! Skal teste 7.juni da det er ikm dag Spent!
gogutten Forelsket i forumet 2 Jun 2014 #4 J har ikm 7. j og, men tenker å teste onsdag da el var litt før i følge test. Krysser fingre..!!
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 7 Jun 2014 #6 Da var "eksamen" unnagjort for denne gang, så nå håper jeg at jeg får et positivt resultat om to uker! Sent from my iPhone using BV Forum
Da var "eksamen" unnagjort for denne gang, så nå håper jeg at jeg får et positivt resultat om to uker! Sent from my iPhone using BV Forum