Noen som fikk vite

Vi fikk vite kjønn sist mandag. Da var vi hos Sigrids ultra i stavanger. Selv mener jeg at jeg var 12+4 når vi var der, men ble satt frem til 13+2 pga hodestørrelsen. Hun mente at det var 99% sjanse for gutt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk vite kjønn sist mandag. Da var vi hos Sigrids ultra i stavanger. Selv mener jeg at jeg var 12+4 når vi var der, men ble satt frem til 13+2 pga hodestørrelsen. Hun mente at det var 99% sjanse for gutt :)

Ååååh så fantastisk med en liten prins :Heartbigred

Jeg fikk vite at det var en prins når jeg var 13+6! :-)

Jeg fikk ikke vite det da jeg var på ul på lørdag. Var da 13+5. Han sa det var for tidlig. :)

Jeg var på UL 14+0, og fikk ikke vite kjønn. De sa det var for tidlig og gidda ikke sjekke :-(

Jeg var på UL 14+0, og fikk ikke vite kjønn. De sa det var for tidlig og gidda ikke sjekke :-(
Tror det kommer veldig ann på erfaring og kvaliteten på utstyret til lege/jordmor. Hun som Jordbæret og jeg går til har vært jordmor siden 1986 og har det absolutt nyeste utstyret.

Men som jeg sa til henne, det å se kjønn er bare et pluss. Det viktige er jo se at den lille er frisk og rask :)

Jeg fikk ikke vite det da jeg var i uke 14. Hu mente det da ville bli gjetning. Men tror det går litt på erfaring. Noen er veldig heldig å ser det å :)

Fikk se, han var ganske sikker- men venter til oul om tre uker, får da se om han hadde rett :) var 12+5 da jeg var på tidlig ul.

Var 12+5 og hun så det med 80+% sikkerhet! Hun er kjempe flink og har alltid hatt det samme utstyret på sitt kontor. Hun har altså fulgt meg helt siden starten med sv nr 1. Så er 9 år siden med samme anlegg. Jeg har faktisk hørt at noen bare ikke gidder å nevne kjønn av en eller annen grunn. Men seff kan det jo også være at de ikke er erfarne nok til å se det heller.

Jeg var hos spesialist i fosterdiagnostikk i uke 13+4 på kvinneklinikken i Bergen og fikk vite at det var for tidlig å se kjønn. Jeg spurte ikke, men han opplyste om dette før han tok ultralyden.

Så rart at de opererer så ulikt, jammen ikke godt å bli klokt på.... Da jeg tok var jeg etter mine beregninger 13+5, men legen satte meg til 14+2, og hun sa kjønnet var veldig tydelig....

Sniker litt fra april. Vi fikk vite 90% sannsynlighet for gutt 12+4. Viste seg å være jente på oul :)

Fikk vite i uke 13+1, at det er eijente. Også hos Sigrids Ultra i Stavanger, hun var såpass sikker at hun sa ikke noe prosentsjanse.

Vi fikk vite kjønn da jeg var på ultralyd uke 13+0 hos dr Martin Lundring på Jessheim. OUL neste uke, blir spennende å se om det stemmer:)

Back
Topp