Noen som faktisk føler seg fresh?

Definitivt ikke.
 
Håper vi føler oss glødende og freshe utpå nyåret hele gjengen :Heartred Kjenner meg igjen i mye av det dere beskriver. Er også litt vel lubben og har fått veldig oppblåst mage, så om jeg slipper magen helt ut ser jeg seriøst ut som jeg er 7 mnd gravid! Syns også jeg er oppblåst i ansiktet.. Har vært lite i aktivitet siste måneden fordi jeg har vært så dårlig, så håper det kommer seg når jeg klarer bevege meg mer!
Haha samma her, tar eg på meg strømpebuksa og trekker den heilt oppunder puppa, så får eg kjeme fin gravidmage på 7 mnd :hilarious:
 
Jeg var veldig oppblåst til og med uke 12, men det har bedret seg en del nå! Er i uke 15. Følte meg ganske fin i går og i dag faktisk, hjelper å kjøpe bukser som passer den nye magen så man ikke ser like blubbete ut... :hilarious: Føler jeg ser ganske mye mer gravid ut enn jeg tenker er vanlig i uke 15 men synes det går greit foreløpig, prøver å ta det som det kommer :happy:
 
Er 12+0 idag, kvalmen slapp i forrige uke og ikke så trøtt lenger heller. Så lettelsen av å være i bedre form gir meg fin glød:happy:
 
Er småbarnsmor og barnehagelærer, så føler meg sjelden fresh:hilarious: Men jo, har få plager, og mer overskudd - så nå føler jeg meg ganske bra. Sliten, men bra!:)
 
Energien er på veg tilbake her. Er så deilig! Har lite gravidklær så går med samme tightsen hele tiden.. føler meg nok mer fresh når pakke fra HM kommer :smiley-bounce012
 
Back
Topp