Noen som faktisk føler seg fresh?

LillaSky

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Jeg føler meg alt annet enn fresh om dagen. Orker så mye mindre enn vanlig, sliter en del med kvalme. På ille skalaen etter kvalmen kommer det at jeg føler meg så utrolig oppblåst og ufresh! Åh jeg ønsker meg sånn å føle meg slik jeg håpet - nygravid og lykkelig. Istedet er dagene fylt av angst for å spontanabortere, dårlig matlyst, slapphet, forstoppelse, oppblåst og sliten. Orker kun gå med joggebukse da de vanlige buksene mine allerede er for trange, og det i uke 11?? Føler jeg har lagt på meg 8 kg selv om jeg har spist forholdsvis lite siste ukene... Jeg er glad for å være gravid, men kommer den gode følelsen??
 
I 2. trimester :hilarious: Det er i alle fall min erfaring! De første tre og en halv månedene er alt annet enn koselige, så kommer det 4 måneder med god form og kos, og så blir det tungt (og i sommer, svett) og slitsomt på slutten, med lite søvn, oppblåsthet, vann i kroppen, bekkenplager m.m.

Men ja, satser på fire gode måneder jeg nå!
 
I andre trimester når magen er fin og rund! Og man har litt mer energi!
Så forsvinner den jo større du blir :hungover:
 
Nei. (Enkelt og greit...)
 
Nei kvalm og sliten, oppblåst og føler meg tjukk og ukomfortabel. Ingen av buksene mine passer:hungover:,Pluss jeg har fått mye kviser, føler meg 14 igjen :hilarious::hungover:
 
Jeg føler meg alt annet enn fresh :hilarious: føler meg som en blubben grå mus :shifty:
 
Jeg har følt meg helt ødelagt. Sov 12-14 timer i døgnet om jeg kunne. Våknet fra en dupp på sofaen og kjente meg faktisk verre enn før jeg sovnet. Fant ut i forrige uke at jeg hadde lavt jernnivå. Fikk startet på jern og føler meg faktisk mye bedre. Fresh er litt å ta i, men godt å kjenne at formen har kommet seg mange hakk oppover!
 
Føle meg lite fresh ja.. dom som eg var så var eg ikkje flink nok med kostholdet før graviditet, så no har eg ein todelt mage som er veldig oppblåst og litt har nederst... gler meg så te da blir ei orntlig kula :) konstant trøtt og gidda ikkje fresha meg so opp... satsa på 2020 gir meir glød:singing::D
 
Har litt mindre energi, litt mer hormoner og trenger mer søvn. Men bortsett fra det har jeg sluppet unna kvalme, oppkast og dårlig form! Føler meg ganske fresh, akkurat som forrige svangerskap:)
 
Føler meg ikke sånn kjempefresh nei, sånn passe. Har en del ekstra på magen/kroppen fra før, og er jo litt oppblåst nå også, så fort gjort at det ser ut som jeg er mye lenger på vei...så gleder meg til den ordentlige magen kommer etterhvert istedenfor «litt ekstra feit» magen;) Fikk ikke noe særlig mage før rundt halvveis eller noe sist, men regner med den dukker opp før denne gangen...
 
Bortsett fra når jeg er trøtt så har jeg følt meg ganske fresh:) Tror den gløden mange snakker om må komme av gleden ved å gå rundt og holde på en god hemmelighet:rolleyes:
 
Føler meg langt fra fresh. Orket ikke ha på meg kjole på julaften en gang :hilarious:
 
Jeg har vært heldig og føler meg ganske fresh egentlig! Har slitt lite med kvalme og det lille jeg hadde ser ut til å være over. Trøtt, ja, men hvem er vel ikke det i mørketida :)
 
Føler meg langt fra fresh! Uke 12+6 i dag. Kaster fortsatt opp hver dag, og bor i joggedress.
 
Håper vi føler oss glødende og freshe utpå nyåret hele gjengen :Heartred Kjenner meg igjen i mye av det dere beskriver. Er også litt vel lubben og har fått veldig oppblåst mage, så om jeg slipper magen helt ut ser jeg seriøst ut som jeg er 7 mnd gravid! Syns også jeg er oppblåst i ansiktet.. Har vært lite i aktivitet siste måneden fordi jeg har vært så dårlig, så håper det kommer seg når jeg klarer bevege meg mer!
 
De hersens kvisene :(

Forrige graviditet ble det bare verre og verre. Håper 2. trimester er snillere med meg...
 
Back
Topp