Noen som erfaring med denne posen?

Har ingen erfaring med den. Ville ikke valgt noe i 100% polyester.

Både Voksi og easygrow har fine vårposer. Ellers går det fint med et teppe, eller å bare ta på ytterbukse og jakke (og sitte på lammeskinn). Vi slutta helt med vognpose annet enn til soving da dattera vår var halvannet år. Kledde mer på henne i stedet :)

Ser nå at du er med i «snøfnuggene 2018» så da er det vel snakk om en ganske liten baby :)

Da tror jeg jeg bare ville brukt dyne/teppe

Har ingen erfaring med den. Ville ikke valgt noe i 100% polyester.

Både Voksi og easygrow har fine vårposer. Ellers går det fint med et teppe, eller å bare ta på ytterbukse og jakke (og sitte på lammeskinn). Vi slutta helt med vognpose annet enn til soving da dattera vår var halvannet år. Kledde mer på henne i stedet :)

Ser nå at du er med i «snøfnuggene 2018» så da er det vel snakk om en ganske liten baby :)

Da tror jeg jeg bare ville brukt dyne/teppe
Jeg vet de er gode poser. Men det er heller ikke alle som har råd til å kjøpe så dyre poser heller..

Har du vurdert å sette opp et prisvarsel på f.eks prisjakt på en av de dunposene, om du kunne tenkt deg en sånn? :happy:

Tenker også at til den prisen der hadde jeg bare kjøpt den og prøvd..

Har du vurdert å sette opp et prisvarsel på f.eks prisjakt på en av de dunposene, om du kunne tenkt deg en sånn? :happy:

Tenker også at til den prisen der hadde jeg bare kjøpt den og prøvd..
Jeg trenger ikke en tykk pose. Vi har en sauepose som er god og varm. Men tenker en tynn enkel pose bare nå når det er vår.

Jeg vet de er gode poser. Men det er heller ikke alle som har råd til å kjøpe så dyre poser heller..
Da ville jeg heller gått for ei lett dyne. På Ikea blant annet får du veldig billig :) eller et teppe bare. Jeg er ikke så glad i 100% polyester, blir klamt og det er ikke så bra i nærheten av varme om man er uheldig... ikke bra for miljøet heller. Man får billige ting av naturlige materialer som bomull også :)

Evt kan du se om du finner noe brukt på Finn. Vi solgte Easygrow lite -posen vår brukt på Finn til en god pris

Ville heller gått for dyne. Polyester blir veldig klamt (puster ikke), og varmt - og statisk.

Ingen erfaring, men tror den vlir klam. Hadde heller brukt dyne eller teppe, og evt prøvd å finne feks voksi på tilbud.

Hadde holdt meg unna, beemoo er billigmerke og ofte dårlig kvslitet er min erfaring.

Back
Topp