Noen som er

Jeg har masse nedpress, kynnere har roet seg seg litt det siste, nå er det mer når jeg er i aktivitet
 
Går i perioder her. Roet seg veldig etter jeg ble sykemeldt, men nå er det tilbake :eek:
 
4 svangerskap. Hadde en periode for noen uker siden, da hadde jeg kynnere uansett hva jeg gjorde. Nå går det bedre, men nå er det nedpress og slarkete bekken.:(
 
Jeg vet ikke helt hva det er:/har i dag følt som om noe presser seg nedover.. Spark eller jeg vet ikke helt hva det er..Førstegangsgravid og uke 25, er det normalt?
 
Har noen kynnere iløpet av en dag. Men de er ikke vonde. Blir bare veldig sliten i magen av de. Har også hatt nedpress en stund nå. Syntes det begynte fryktelig tidlig denne gangen. Men tror det har litt med hvordan baby ligger også. Når h*n ligger med hodet ned, så er det myyye nedpress og stikkinger i underlivet :-/
 
Har en del kynnere. Fikk beskjed av legen å ta det med ro og hvile mere. Hvis de begynte å bli vonde så skulle jeg ringe føden, men de har heldigvis bare hvert veldig ubehagelige. Har også en del nedpress og veldig vondt i symfyse området. Spes hvis jeg våkner på nattan og skal ut av senga for å gå på do. Da føles det ut som alt skal ut. Men merket ikke noe av dette med nr 1, ellers har jeg fortrengt det godt :p går til fysio og for bekkenet, da hele var låst. Men nå får jeg ikke trene i salen heller bga mye kynnere.Så nå er det bare massasje og benk øvelsene hos fysio jeg får ta. Men så fort jeg ble litt bedre så kunne jeg starte igjen. Så håper det hjelper snart :)
 
Har ganske mye når jeg er på jobb, stresser eller gjør husarbeid. Og når jeg må på do, da kommer de alltid :p Veldig plagsomt, men ikke vondt. Er førstegangs.
 
Back
Topp