Noen som er

Ann Kristin

Andre møte med forumet
Plaget med nedpress og kynnere?
Jeg er sykt plaget for tiden.
Men siden jeg er 3 gangs gravid så er ikke det unormalt sier jordmor.
 
Husker faktisk ikke så mye fra de 2 andre gangene da det er 8 og 11 år siden :/
Men merker endel kynnere faktisk denne gang ja.. og har mer vondt nå enn sist.. Men nå er jeg jo betraktelig eldre denne gang også da hehe
 
Mye mer kynnere denne gangen ja, nr to her også.
Husker jeg hadde veldig mye smerter sist.. Men ikke direkte kynnere. Nå kommer de i hytt og pine :p
 
Jeg har morkaka foran på magen. På OUL sa jordmor at siden den ligger foran kan kynnerne oppleves sterkere og magen bli mye hardere enn for de med morkaka mot ryggen. De "vonde" kynnerne jeg hadde før OUL hadde hvertfall ikke hatt innvirkning på livmlorhalsen:p men er spent på hvordan det blir mot slutten når de er så "ekle" nå. Redd de ska gå over til rier noen ganger :p
 
Ja, jeg er veldig plaget av det. Jeg er 3 gangs gravid.
Komme til å bli grusomt vist jeg skal gå sånn som dette i 3 mnd
 
Har mye ubehagelige kynnere og er førstegangs. Prøver å ikke bekymre meg men det begynner å bli slitsomt!
 
Jeg har morkaka foran på magen. På OUL sa jordmor at siden den ligger foran kan kynnerne oppleves sterkere og magen bli mye hardere enn for de med morkaka mot ryggen. De "vonde" kynnerne jeg hadde før OUL hadde hvertfall ikke hatt innvirkning på livmlorhalsen:p men er spent på hvordan det blir mot slutten når de er så "ekle" nå. Redd de ska gå over til rier noen ganger :p

Morkaka ligger mot ryggen sa jordmor på UL.
Jeg får UL hver 4 uke siden mitt barn nr 2 var syk og jeg tok abort.
Så jeg skal på UL snart igjenn.

Må man ta GU for å se om livmorhalsen har hatt innvirkning av kynnere?
 
Er førstegangsfødende og har veldig mye kynnere. Begynner å bli ganske hemmende i hverdagen. Nedpress vet jeg ikke hva er, så det har jeg sikkert ikke. :)
 
Får det når jeg løper....:/ 1 gangsgravid og snart 27 uker. Veldig ubehagelig..
 
Har hatt kynnere daglig siden uke 14, er 27 nå. Førstegangs. Er delvis sykemeldt pga mye kynnere og de begynner å bli ganske slitsomme :p
Heldigvis ikke vonde, men må stoppe opp når det skjer. Magen er jo helt stinn!
 
Har fått endel vonde kynnere i løpet av de siste ukene. :/
 
Jeg får veldig nedpress av å gå. Nettopp levert i bhg, og på vei hjem så presset det som bare det..
 
Har mye kynnere jeg og. Selv når jeg sover eller ligger i sofaen og slapper av. Men har mye mindre nå etter at jeg startet med magnesium :)
 
Kjenner ingen kynnere i det hele tatt, og lurer på om det er noe feil med meg....! Hadde ingenting med førstemann heller...
 
Jepp.4 barnet dette, og kynnerne mine er denne gangen som de første svakeste riene.var slik sist også men da helt på slutten av graviditeten.:)
 
Har litt kynnere fra tid til annen og føler magen står i spenn hele tiden og lille inni der bare skal komme rett ut
 
Back
Topp