Noen som er...

HappyC

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Kvalme først nå? Er 17 uker i morgen og er 3 gangen jeg har spydd denne uka! Ikke følt meg spesielt dårlig ellers men får en skikkelig kvalme, spyr og så er det greit igjen..
Ikke vært kvalm ellers i svangerskapet

Jeg kan nok ikke relatere, for jeg er 15 uker og har ikke vært spesielt dårlig. Jeg kaster bare opp dersom jeg ikke spiser nok... Håper for din skyld at det ikke vedvarer over en lengre periode. :)

Leste på en app at noen faktisk blir kvalme på denne tiden av graviditeten, men det hadde med alt det ekstra blodet i kroppen å gjøre. Det går seg nok til skal du se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalme først nå? Er 17 uker i morgen og er 3 gangen jeg har spydd denne uka! Ikke følt meg spesielt dårlig ellers men får en skikkelig kvalme, spyr og så er det greit igjen..

Hei. Jeg kastet opp noe i uke 10-13. Så sluttet jeg med det. Nå (16+3) har jeg blitt kvalm igjen og kastet opp av kjøleskapslukt her om dagen i tillegg til at jeg er blitt sensitiv for lukter igjen :/ hm....

Jeg var kvalm fra uke 6-12 og nå i uke 16 har jeg plutselig blitt kvalm igjen.. Helt grusomt.. Spyr ikke, men brekker meg stadig vekk...

Det kommer liksom sånn plutselig! Sliter litt med slim i halsen også, vet ikke om dette har en sammenheng. Håper det snart går over i alle fall:)

Sliter også med slim i halsen og dette gjør det bare verre egentlig. Kaster sjeldnere nå enn det gjorde i begynnelsen, men det er der fortsatt:confused: kasta opp to ganger denne uka! Men føler egentlig jeg er på bedrings vei til tross:D håper det samme gjelder deg:cool:

Sliter også med slim i halsen og dette gjør det bare verre egentlig. Kaster sjeldnere nå enn det gjorde i begynnelsen, men det er der fortsatt:confused: kasta opp to ganger denne uka! Men føler egentlig jeg er på bedrings vei til tross:D håper det samme gjelder deg:cool:
Så bra du er på bedringens vei:) har hatt problemer med slim i halsen i mange år, men etter jeg ble gravid denne gangen har det bare vært helt ekstremt. Hoster og herjer hele tiden.. Får du noe for det? Tror jeg må høre med legen om noe slimløsende

Back
Topp