Noen som er våkne???

MaritaElida

Flørter med forumet
Våknet nå og vet ikke om jeg har vondt i magen eller rier! Kommer som mensensmerter omtrent i korsryggen og noe nederst i magen og kommer som tak. Men satte meg på do litt i stad og hadde også litt luft i magen :oops:
Samboer er på jobb 2 timer unna. Og vil ikke ringe og vekke han om jeg bare har mageknip! Hjelp hjelp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er våken med plagsomme kynnere som kommer tett etter her :p kommer det i tak eller er det konstant? Tatt tida på det? Hvor langt er du på vei?
 
Åh, så fint!
Det her kjennes ikke ut som kynnere. :(
Har termin på søndag.
Kommer i bølger liksom. Magen blir hard og jeg får vondt i ryggen og magen. Har prøvd og sove igjen, men har ikke sjanse. Er plutselig lys våken :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Åh, så fint!
Det her kjennes ikke ut som kynnere. :(
Har termin på søndag.
Kommer i bølger liksom. Magen blir hard og jeg får vondt i ryggen og magen. Har prøvd og sove igjen, men har ikke sjanse. Er plutselig lys våken :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så spennende! :D da ville jeg tatt tida på taken, og sett om se kommer regelmessig og hvor ofte de kommer :)
 
Så spennende! :D da ville jeg tatt tida på taken, og sett om se kommer regelmessig og hvor ofte de kommer :)
Prøvd å ta tiden. Varer ca i 1 til 1, 5 min. Tiden i mellom varierer litt.


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blir spennende å se om det tar seg opp og blir noe mer :D

Jaa, vet bare ikke om jeg skal ringe samboer eller ikke. Haha! Er vel ingen hast enda. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jaa, vet bare ikke om jeg skal ringe samboer eller ikke. Haha! Er vel ingen hast enda. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oj så spennende! :) jeg vil også komme igang med fødselen!
Siden kjæresten din er såpass langt unna tror jeg at jeg ville ringt til føden og spurt litt hva de tror. Hvis det plutselig går kjempe fort så er det kjedelig hvis kjæresten ikke rekker å støtte deg nå når du trenger det.
Jeg ville nok ringt han og bedt han å tenke på å kjøre hjemover :)

Jeg er våken, får ikke sove, men ingen tegn til rier for å si det sånn! :p

Masse lykke til! :)
 
Oj så spennende! :) jeg vil også komme igang med fødselen!
Siden kjæresten din er såpass langt unna tror jeg at jeg ville ringt til føden og spurt litt hva de tror. Hvis det plutselig går kjempe fort så er det kjedelig hvis kjæresten ikke rekker å støtte deg nå når du trenger det.
Jeg ville nok ringt han og bedt han å tenke på å kjøre hjemover :)

Jeg er våken, får ikke sove, men ingen tegn til rier for å si det sånn! :p

Masse lykke til! :)

Har snakket med han, og jeg ba han prøve og sove litt til. Han gikk av vakt for 1 time siden, så tør ikke la han kjøre nå :p vurderer sterkt å ringe føden, ettersom jeg går på antibiotika mot streptokokk type B og hadde på jordmor kontroll på fredag 2+ med protein i urinen. Skal til jordmor igjen i morgen. Men har jo ikke sjanse til å sove med det her :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har snakket med han, og jeg ba han prøve og sove litt til. Han gikk av vakt for 1 time siden, så tør ikke la han kjøre nå :p vurderer sterkt å ringe føden, ettersom jeg går på antibiotika mot streptokokk type B og hadde på jordmor kontroll på fredag 2+ med protein i urinen. Skal til jordmor igjen i morgen. Men har jo ikke sjanse til å sove med det her :p

Ja da forstår jeg at du vil la han sove litt! :)
Ring føden du, de er jo som regel veldig hjelpsomme! :)
 
Håper du har ringt føden nå. Venter spent på oppdatering.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper du har ringt føden nå. Venter spent på oppdatering.


Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått meg til å ringe føden enda.
Moren min vil jeg skal gjøre det men, begynner å bli veldig smertefullt nå, så må vel snart ta meg sammen og ringe.
Skal til vanlig jordmor klokken 11 egentlig skjønner du, så tenkte egentlig og vente det av til da :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Du er i fødsel, bare å ringe ;) lykke til :)

Ringte føden og jordmor der sa det ikke var noe vits i at jeg kom. Ettersom jeg bor 500 meter unna sykehuset. Og hun trodde ikke jeg var i gang.:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ringte føden og jordmor der sa det ikke var noe vits i at jeg kom. Ettersom jeg bor 500 meter unna sykehuset. Og hun trodde ikke jeg var i gang.:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh, så kjedelig da! Har ikke takene tatt seg opp? Håper det enten gir seg da, eller helst øker på :)
 
Åh, så kjedelig da! Har ikke takene tatt seg opp? Håper det enten gir seg da, eller helst øker på :)

Det gjør sinnsykt vondt, må puste meg igjennom og holde meg fast da de kommer. Men de er ikke regelmessige nok :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp