Noen som er sykemeldt?

Jeg er sykemeldt men ikke grunnet svangerskapsplager. Hadde en opplevelse på jobb for 9 måneder siden med et barn i terapi som har opplevd ting som et barn definitivt ikke skal oppleve!! Dette ble så tyngende for meg at jeg rett og slett ble deprimert og sykemeldt, og vet ikke om jeg noen gang vil tilbake etter dette. Derfor tar jeg nå videreutdanning, holder heller på med en doktorgrad og vil jobbe med forskning fremfor det rent kliniske.

• Liker
Reactions: TPL
Jeg håper jeg kan unngå det.. Jeg er nettopp komt tilbake i 100% etter en lang periode som sykemeldt så håper jeg klarer å stå løpet, men det er det kroppen som bestemmer. Var en kraftanstrengelse å komme seg gjennom jobb i dag. Var så svimmel at jeg nesten gikk i bakken.

Jeg er sykemeldt men ikke grunnet svangerskapsplager. Hadde en opplevelse på jobb for 9 måneder siden med et barn i terapi som har opplevd ting som et barn definitivt ikke skal oppleve!! Dette ble så tyngende for meg at jeg rett og slett ble deprimert og sykemeldt, og vet ikke om jeg noen gang vil tilbake etter dette. Derfor tar jeg nå videreutdanning, holder heller på med en doktorgrad og vil jobbe med forskning fremfor det rent kliniske.

Huff så forferdelig[emoji22] Skjønner deg godt da ja!

Uff, veldig forståelig at du er sykemeldt pga det :/[emoji173]️

Ble sykemeldt så fort det ble bekreftet svangerskap! Venter nå på svangerskapspenger.. får ikke låv å jobbe, trene, gå lengre turer eller noe så kjenner dette blir noen lange måneder framover [emoji15] men forhåpentligvis så ender dette svangerskapet godt med slike tiltak da [emoji4]

Håper å holde ut i jobben lengst mulig men kjenner jeg sliter med lukter allerede. Jobber på sykehjem som sykepleier så mye tungt og diverse lukter av ulikt slag. Ble etterhvert sykemeldt med de 2 første pga bekkenet så spent denne gang.

Håper å ikke blir sykemeldt før uke 16. Forrige gang var jeg sykemeldt store deler av 1.trimester pga blødninger. Satser stort på at jeg slipper d denne gangen. :p men bekkenet gjør nok at jeg kan se langt etter å jobbe 100% men håper å holde ut lengst mulig på deltid om ikke annet. :)

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme sist. Er veldig spent på om jeg vil få det igjen. Ikke noe særlig å sitte på arbeid å kaste opp heller [emoji28]

Ble sykemeldt så fort det ble bekreftet svangerskap! Venter nå på svangerskapspenger.. får ikke låv å jobbe, trene, gå lengre turer eller noe så kjenner dette blir noen lange måneder framover [emoji15] men forhåpentligvis så ender dette svangerskapet godt med slike tiltak da [emoji4]

Hvorfor ble du umiddelbart sykmeldt?

Jeg ble også sykemeldt med en gang, pga. habituell abort og at det er veldig tungt psykisk for meg pga prøver-historien min. Kommer til å være sykemeldt hvertfall til uke 10. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt hele svangerskapet, alle untatt 6 uker var 100%, og de 6 var med aktiv sykemelding hvor jeg jobber 1-2 timer om dagen.

Så flott du har slike tiltak :-) kan nok bli noen lange måneder, men husk på den fine premien du får[emoji7]

Jeg ble også sykemeldt med en gang, pga. habituell abort og at det er veldig tungt psykisk for meg pga prøver-historien min. Kommer til å være sykemeldt hvertfall til uke 10. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt hele svangerskapet, alle untatt 6 uker var 100%, og de 6 var med aktiv sykemelding hvor jeg jobber 1-2 timer om dagen.

Veldig forståelig at du er sykemeldt[emoji173]️ håper ukene går fort [emoji3]

Hvorfor ble du umiddelbart sykmeldt?

Har et svangerskap som endte i hks der morkake sviktet av blodpropp og løsning i uke 31, og en dødfødsel pågrunn av blodpropp i morkake og akutt morkakeløsning i uke 25. Dødfødselen er bare 4 måneder siden. Derfor får jeg verken jobbe eller noe nesten..

Har et svangerskap som endte i hks der morkake sviktet av blodpropp og løsning i uke 31, og en dødfødsel pågrunn av blodpropp i morkake og akutt morkakeløsning i uke 25. Dødfødselen er bare 4 måneder siden. Derfor får jeg verken jobbe eller noe nesten..

Huff da... hold deg heeeelt i ro :Heartred

Jeg er sykemeldt frem til fredag pga en blødning torsdag som var. Men jeg har ikke hatt flere, og det ble målt en skikkelig hcg-stigning over helgen, så håper det ikke blir mer sykmelding :happy:

Ja , vært av og på i lengre perioder de siste 1.5 årene pga kronisk migrene og tensjonshodepine. Legen har erfart st mange blir bedre ved svangerskap, så krysser fingrene for st jeg kan få et liv :)

Ikke sykemeldt er 5+2 forrige svangerskap kastet jeg opp mye og ble sykemeldt en stund. Jobbet på sykehus så ble vanskelig.

Dere som er kvalme når kom det? [emoji4]

Er også sykemeldt men ikke på grunn av graviditeten. Men er litt lettet over at jeg er det nå i begynnelsen. Spesielt siden jeg er så nervøs for å miste.

Back
Topp