Noen som er spent på kjønnet?? Magefølelse?

Har jente og gutt fra før.
Når jeg gikk med jenta, hadde jeg egentlig ingenting jeg "måtte" ha.
Husker jeg kastet opp en gang jeg skulle prøve dunder salt. Det var det eneste.

Når jeg gikk med han tålte jeg ikke yoghurt ? Ellers var alt som vanlig. Tålte det salte da :)

Nå:
Før jeg mista ene tvillingen var jeg helt gal etter salt. :)
Nå er jeg ikke like ille,men er fremdeles glad i det salte. Og sure :s det sure har aldri vært en hit hos meg tidligere. Hverken i sv.sk eller ikke-gravid. Forvirrende :D
 
Er så spent at jeg nesten døøør! Er så lenge å vente 3 uker på oul. Har jente og gutt fra før av så spiller ingen rolle,men alt blir litt mer virkelig!
 
Vi skal ikke vite kjønn - synes det gjør det litt ekstra spennende :) tenker også det er en fin motivasjon under fødsel! 'Stå på litt til, så får du snart vite hvilket kjønn babyen din er...' :)

Når det er sagt har magefølelsen hele veien vært at det er en gutt. Merker også at det er mer interessant å pønske på guttenavn. Jeg er kjempefornøyd uansett, vel og merke :)
 
Jeg tror vi får en gutt :) Har oul på torsdag, veldig spent!
 
Alle som vet om babyen tror det er gutt bortsett fra ei venninne! Tror det er gutt jeg og :eek: Så jeg gleder meg helt sinnsykt til oul på fredag!!! :D
 
Jeg tror vi får ei jente, og de fleste andre tror også det. Håper på å få riktig svar på oul om akkurat 3 uker :)
 
Back
Topp