Noen som er på overtid her?

Termin I går, og stillere enn noen gang her :-( blir satt I gang på onsdag om ingenting skjer før det... lenge å vente det kjenner e...
 
Blitt strippet,så er noe åpning. Men er visst ikke veldig modent :/

Nå er det 3 dager overtid( har prøvd alle kjerringrådene jeg fikk, vært ute på treningsstudio og trent også, men fungerte ikke..:( nå er jeg så lei.. Og dette suger all energien ut av meg:(
 
Termin i dag. Og som andregangs så føles det som å være på overtid allerede. Ingen tegn til noe som helst...

Er vel bare å smøre seg med tålmodighet
 
5 dager på overtid her, førstegangs. Var på ktr i dag, hadde 2-3 cm åpning og veldig moden, så legen strippet for å sette fart på prosessen. Igangsetting om 2 dg hvis ikke, men hun trodde det ville gå av seg selv. Har mye murringer, det begynte nesten med en gang etter stripping, så er veldig spent på utviklingen nå.. :)
 
Nå er det 3 dager overtid( har prøvd alle kjerringrådene jeg fikk, vært ute på treningsstudio og trent også, men fungerte ikke..:( nå er jeg så lei.. Og dette suger all energien ut av meg:(

Har prøvd alle kjærringråd jeg å. Ingenting hjalp, men kunne gi kynnere. Ble strippet for 2.gang i går og da funka det endelig!! :D Jenta vår ble født i dag, 10 dager på overtid
 
Har prøvd alle kjærringråd jeg å. Ingenting hjalp, men kunne gi kynnere. Ble strippet for 2.gang i går og da funka det endelig!! :D Jenta vår ble født i dag, 10 dager på overtid


Åå gratulerer såå mye!! Men hvem skal jeg spørre om å bli strippet? Vanlig jordmor på helsestasjon?
 
3.dagen på overtid her, men tror litt av vannet har gått. Så er vel noe på gang. *håpe*.
 
Jeg var på overtidskontroll på Ahus i dag og hadde 1 cm og ble strippet så håper virkelig det skjer noe her nå også!! Men kjenner at ting skjer hvertfall :) hvis det ikke går av seg selv så blir jeg satt i gang på tirsdag :p
 
Åå gratulerer såå mye!! Men hvem skal jeg spørre om å bli strippet? Vanlig jordmor på helsestasjon?

Jeg spurte jordmor første gang, og hun gjorde det. Andre gangen var av legen på overtidskontrollen. Han strippa en del lenger/mer enn jm. Ganske ubehagelig, men 5 timer etterpå var vi igang ;)
 
Jeg fødte 9 dager på overtid. Ble skikkelig deppa av å gå så lenge. Men det er verdt det! Har fått så mye skryt av at F er så fin og våken. Da tenker jeg at hun nok lå helt fint i magen og ventet på å bli helt perfekt før hun kom ut :)
 
Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan er det med overtidskontroller og igangsetting i helger? Skjer det som normalt? Bor på en veldig liten plass med lite sykehus.
 
Back
Topp