Noen som er på overtid her?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Snartprinsessemamma, 20 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. bomsa Flørter med forumet

Termin I går, og stillere enn noen gang her :-( blir satt I gang på onsdag om ingenting skjer før det... lenge å vente det kjenner e...

2. Snartprinsessemamma Andre møte med forumet

Åja, heldig du da! Jeg hadde ingen åpning :(

3. dyune Andre møte med forumet

Nå er det 3 dager overtid( har prøvd alle kjerringrådene jeg fikk, vært ute på treningsstudio og trent også, men fungerte ikke..:( nå er jeg så lei.. Og dette suger all energien ut av meg:(

4. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

Termin i dag. Og som andregangs så føles det som å være på overtid allerede. Ingen tegn til noe som helst...

Er vel bare å smøre seg med tålmodighet

5. Marsmamma16 Andre møte med forumet

5 dager på overtid her, førstegangs. Var på ktr i dag, hadde 2-3 cm åpning og veldig moden, så legen strippet for å sette fart på prosessen. Igangsetting om 2 dg hvis ikke, men hun trodde det ville gå av seg selv. Har mye murringer, det begynte nesten med en gang etter stripping, så er veldig spent på utviklingen nå.. :)

• Liker Liker x 1
  6. 2725020070603 Flørter med forumet

Har prøvd alle kjærringråd jeg å. Ingenting hjalp, men kunne gi kynnere. Ble strippet for 2.gang i går og da funka det endelig!! :D Jenta vår ble født i dag, 10 dager på overtid

7. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

1 dag på overtid nå!

8. dyune Andre møte med forumet

Åå gratulerer såå mye!! Men hvem skal jeg spørre om å bli strippet? Vanlig jordmor på helsestasjon?

9. Millli Guest

Termin i dag:happy:

• Liker Liker x 1
  10. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

Skjer det noe spennende? :D

11. AnjaSa Andre møte med forumet

3.dagen på overtid her, men tror litt av vannet har gått. Så er vel noe på gang. *håpe*.

12. Millli Guest

Nei dessverre:dead: der?

13. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

Lite action her og gitt :p

14. Snartprinsessemamma Andre møte med forumet

Jeg var på overtidskontroll på Ahus i dag og hadde 1 cm og ble strippet så håper virkelig det skjer noe her nå også!! Men kjenner at ting skjer hvertfall :) hvis det ikke går av seg selv så blir jeg satt i gang på tirsdag :p

• Liker Liker x 1
  15. Millli Guest

En dag på overtid da:(

16. 2725020070603 Flørter med forumet

Jeg spurte jordmor første gang, og hun gjorde det. Andre gangen var av legen på overtidskontrollen. Han strippa en del lenger/mer enn jm. Ganske ubehagelig, men 5 timer etterpå var vi igang ;)

17. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

To dager over her

18. Millli Guest

3 dager over:( begynner virkelig å tære på kreftene

19. Fykers Gift med forumet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg fødte 9 dager på overtid. Ble skikkelig deppa av å gå så lenge. Men det er verdt det! Har fått så mye skryt av at F er så fin og våken. Da tenker jeg at hun nok lå helt fint i magen og ventet på å bli helt perfekt før hun kom ut :)

• Liker Liker x 4
  20. Millli Guest

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan er det med overtidskontroller og igangsetting i helger? Skjer det som normalt? Bor på en veldig liten plass med lite sykehus.

Del denne siden