Noen som er mer kreative enn meg? :)

Tuppelura92

Glad i forumet
Kjæresten min har bursdag på tirsdag, og jeg har kjøpt Playstation 4, ekstra kontroller, ladestasjon, spill, godteri og nikotintyggis til han :P jeg tenkte at jeg skulle lage sånn rebus i leiligheten så han får hint, som fører til en gave, med nytt hint som fører han til neste gave osv! Men er helt blank på hvordan man lager hint, sånn at han faktisk må tenke litt.. Ikke bare "gå i fryseren" :) så lurte på om noen av dere kanskje klarer å tenke litt klarere enn meg, og er litt mer kreative å klarer å tenke ut smarte måter å skrive hvor gavene ligger :) de kan ligge hvor som helst :) har forresten kjøpt gavepapir med gress på, så tenkte jeg kunne legge den pakken ute på gresset :) sånn kamuflasjepapir xD hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Går Ann å lage beskrivelse av tingene du ber han gå til. Gjetter han riktig får han neste hint. Eks: jeg er hvit og kan være skitten innvendig. Jeg går rundt og rundt. Hvem er jeg ? Inni vaskemaskinen ligger eks: jeg går og går og står aldri stille. Hvem er jeg? Også er neste hint bak klokka. (Nå var ikke gåtene mine de mest kreative)

Går Ann å lage beskrivelse av tingene du ber han gå til. Gjetter han riktig får han neste hint. Eks: jeg er hvit og kan være skitten innvendig. Jeg går rundt og rundt. Hvem er jeg ? Inni vaskemaskinen ligger eks: jeg går og går og står aldri stille. Hvem er jeg? Også er neste hint bak klokka. (Nå var ikke gåtene mine de mest kreative)
Akkurat sånne hint jeg ville ha!!!! :) tusen takk ^^ de blir brukt ! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Lag små pakker med småe hint eller pakk inn en tom eske som hører til playstation så putter du med klue der ;) jeg gav min kjæreste ett spill pakka inn ett annet Spill å skreiv på koveret neste hint hihi va så skøy å se han leite :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp