Noen som er kvitt kvalmen?

1. Dag med postafen..står på pakken at den skal tas 1-2 timer før reise (er jo egentlig reisesyketabletter), så da betyr vell det at der tar et par timer før de virker? Jeg ligger nå i senga så rolig som mulig, ekstra viktig å ikke spy opp tabletten i dag...krysser fingrene for at postafen blir redningen :)

1. Dag med postafen..står på pakken at den skal tas 1-2 timer før reise (er jo egentlig reisesyketabletter), så da betyr vell det at der tar et par timer før de virker? Jeg ligger nå i senga så rolig som mulig, ekstra viktig å ikke spy opp tabletten i dag...krysser fingrene for at postafen blir redningen :)
Håper virkelig du får en fin dag. ❤️

Takk i like så :) Har forflytta meg fra senga til sofaen, kjenner meg fremdeles kvalm, men har unngått å spy til nå..men det er nok bare fordi jeg ikke har vært så mye i bevegelse. Er ikke mye som skal til. Håper de «kicker inn» snart :)
Krysser fingrene for det, :-)

God jul!

Wohoo, tok litt tid før jeg våget å stole på effekten av postafen, men den redda hele julaften :) Ikke sånn treningsform akkurat men nok til å ikke kaste opp, og kunne ha litt glede av dagen :) Har nettopp tatt en ny postafen og satser på den tar meg gjennom dagen i dag også :)

Jeg er også mye kvalm om kvelden, spesielt hvis jeg er sliten.. :grumpy:

Wohoo, tok litt tid før jeg våget å stole på effekten av postafen, men den redda hele julaften :) Ikke sånn treningsform akkurat men nok til å ikke kaste opp, og kunne ha litt glede av dagen :) Har nettopp tatt en ny postafen og satser på den tar meg gjennom dagen i dag også :)
Så flott å høre. :)

Kvalmen har så og si gitt seg her :)

bare litt uggen innimellom, og brekker meg veldig lett av diverse lukter, eller for eksempel hvis jeg pusser tunga :P har hatt det sånn hvert svangerskap at jeg brekker meg når jeg pusser tenna! Haha!

Orker ikke ta postafen jeg. Blir så trøtt at jeg ikke klarer annet enn å sove. Men er jo selvfølgelig bedre det hvis man kaster opp i et kjør :/

Jeg har også nå blitt kvalm og kaster opp. Men jeg tenker, for jeg tipper jeg ikke er alene om å ta folat... Hva gjør dere med den tabletten? Tar den og den blir fort fordøyd i kroppen, eller blir den kasta opp og ut igjen når du spyr? Kommer sikkert ann på når man tar den og når du spyr, men jeg lurer likevel :P

Lunket vann med honning hjalp meg ♡

Back
Topp