Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye
Gratulerer så mye
Vi skal nok vente enda en stund før vi får en til. Dessuten har jeg fortsatt ikke fått mensen tilbake
Gratulerer! To tette er hektisk og helt topp! 15 mnd mellom mine, og allerede har de stor glede av hverandre
Gratulerer så mye til deg vi har nok mye kjekt i venteJeg er også andregangs gravid, fikk en sønn 30.12.14 så de får akkurat 1 års mellomrom det blir koselig
Ja det har vi gleder oss masse! Blir koselig for sønnen min å ha en lillesøster/lillebror i samme alder gratulerer så mye til deg ogGratulerer så mye til deg vi har nok mye kjekt i vente
Tusen takkNei, ingen her. Må få tilbake kroppen min og vi ønsker heller ikke så tette. Men gratulerer så mye til dere begge to
Tusen takk lykke til med prøvingenGratulerer!! :-D Vi prøver på nr 3, ønsker oss to tette, men d har ikke klaffet til nå..
Hvordan er det med deg nå? Er du her til lands eller??Må få meg jobb før neste mann, og mensen forhaster seg ikke her heller...
Hvordan er det med deg nå? Er du her til lands eller??
Gratulerer!Jeg er. Skal ha nr 3 i januar. Blir 3 barn på 4 år så da tenker jeg vi legger ned fabrikken