Noen som er gravide igjen??

Gratulerer :D Prøvde dere aktivt eller? Er vel iallefall ei lengre nede her som skulle ha baby igjen så jeg. :)

Gratulerer så mye! :D Jeg ble også gravid med nr to da første var 8 mnd gammel. I dag har jeg en som ble 2 år i starten av juli og en som ble 7 mnd i går. Hun satt på pp 4. Er så gøy å se når storesøster får lillesøster til å le. Varmer mammahjertet. Vi har hatt litt flaks, sist fikk jeg tilbake syklusen en uke etter renselsen, nå har den ennå ikke kommet tilbake. Heldigvis fikk vi to tette slik vi ønsket oss. Nyt tiden, det vil bli hektisk for deg:p

Gratulerer ikke gravid, ingen mens her men ønsker ikke så tette heller:)

Gratulerer så mye! :D Jeg ble også gravid med nr to da første var 8 mnd gammel. I dag har jeg en som ble 2 år i starten av juli og en som ble 7 mnd i går. Hun satt på pp 4. Er så gøy å se når storesøster får lillesøster til å le. Varmer mammahjertet. Vi har hatt litt flaks, sist fikk jeg tilbake syklusen en uke etter renselsen, nå har den ennå ikke kommet tilbake. Heldigvis fikk vi to tette slik vi ønsket oss. Nyt tiden, det vil bli hektisk for deg:p

Tusen takk :-D gleder meg veldig

Gratulerer :) Har som Huleboer tette eg og, kjempekjekt :) de har mye glede av hverandre allerede ;) storesøster blir 2 år på mandag og lillebror 8 måneder 7 august :D no ønsker vi oss en attpåklatt om noen år :P

Er også gravid på nytt. Termin i februar. Ikke planlagt, men ønsker bebisn hjertelig velkommen. Men dette blir siste, da vi får 6 unger tilsammen :)

Gratulerer så masse! :-D litt misunnelig kjenner jeg, men trenger å få igjen kroppen min før vi prøver på en til.

Masse lykke til <3 gjerne oppdater oss underveis- alltid spennende med UL osv :)

Gratulere :) ikke gravid, men missunelig ja. men må nok jobbe litt og div først før tanken på ny graviditet.

Back
Topp