Noen som er gravide igjen?

pepperpus

Glad i forumet
Det er gått et år siden våre søte små kom til verden snart, så er litt nysgjerrig på om noen er gravide på ny? Planlagt eller ikke? Noen som prøver?

Jeg er fremdeles alenemor, så her er det "ingen fare" enda, men kjenner at jeg kunne tenkt meg søsken til pjokken med tiden. Men først må man finne en dugandes kar, så det blir nok ikke på leeenge enda :p
 
Jeg føler at det er noe som mangler, faktisk - et søsken! Men her blir det nok ikke en ny bolle i ovnen før om et år om jeg og samboeren får bestemme :p Svigerinnen min fikk barn nr 2 i januar, og da følte jeg at det kilte i eggstokkene, ja :p
 
Jeg er gravid igjen! Skrekk og gru! Skulle vente 5 år, minst!
Med andre ord, ikke planlagt. Vi gleder jo oss, selvfølgelig, men akkurat nå føler jeg at vi virkelig har nok med denne ene trollungen! Kjenner virkelig på kvalmen nå også, og da er det ikke stas med søvnløse netter, bæsjebleier og en brælete unge :p
 
Gratulerer så mye, KatBra! :-D

Kan tenke meg d er tøft til tider med kvalme i kombinasjon med snart 1-åring i hus. Blir matt bare av tanken :p Lykke til videre med svangerskapet!
 
Nei da overtar eg rollen som jomfru maria, om eg blir gravid nå :p Og eg hadde vert i skikkelig trøbbel også, for me har nok med to enda ei laaaang stund.
 
Gratuler Katbra!:)
Jeg er ikke gravid, men kunne nok egentlig tenkt meg å blitt det iløpet av året slik at det hadde blitt ca to år mellom barna :) men det blir nok dessverre minimum 3 år i mellom er :(
 
Gratulerer :) så det var ikke smittsomt altså? Hehe :)
Nei, ikke så veldig :)
Stakkers Stella har omgangssyken da, og samboeren har vel mest sannsynlig samme greien. Så jeg med min svangerskapskvalme ligger nederst på listen over hvem det er mest synd på :p
 
Siden jeg ennå av og til fornemmer hvordan det var å ha svangerskapskvalme.. så kommer du ikke sist på min sympatiliste :) og gratulerer, KatBra.. om det var lite planlagt.. du kommer til å glede deg sånn når du ser samspillet mellom de to.. da er alt verdt det.., selv nattevåk, at en ser ut og føler seg som om man ikke har sovet på måneder, og megling om leker og annet gøy :) For vår del er det å få to rimelig tette (23mnd imellom) noe av det fineste. De minner meg om to bjørneunger, der de klatrer på og dulter borti hverandre hele tiden, klemmer og tar ifra hverandre ting.. og de er så avhengige av, og glade i hverandre :)
 
Nei, ikke så veldig :)
Stakkers Stella har omgangssyken da, og samboeren har vel mest sannsynlig samme greien. Så jeg med min svangerskapskvalme ligger nederst på listen over hvem det er mest synd på :p
Uff... Håper du slipper unna da...
 
Jeg er gravid igjen. Får 16 måneder i mellom. Vi prøvde ikke men tok sjansen og nå har jeg under 6 mnd igjen til ny baby kommer... føles vilt og deilig!
 
Gratulerer til dere med ny baby i magen. Her blir det ikke flere, og jeg ville ikke valgt å få barn med mindre enn 2års mellomrom igjen. ;) Babytiden med nr 2 blir helt annerledes enn med nr 1...
 
Så bra at vi kan være til hjelp! :p


Min svigerinne hjelper også til da :p Hun skulle til legen for spiral, nå har hun termin til sommeren og hun fødte 15 mars 2012 :O

Panikken sitter jo pga slik svangerskap/fødsel og spedbarn/småbarns tiden har vert med minsten.. Håper eg kommer over det om eit par år da :p
 
Min svigerinne hjelper også til da :p Hun skulle til legen for spiral, nå har hun termin til sommeren og hun fødte 15 mars 2012 :O

Panikken sitter jo pga slik svangerskap/fødsel og spedbarn/småbarns tiden har vert med minsten.. Håper eg kommer over det om eit par år da :p

Hadde et ganske horribelt svangerskap sist, jeg også. Krysser fingrene for at det blir bedre denne gangen, hvis ikke kommer jeg nok til å slite litt, ja :S
 
Håper med deg :D

Her så hadde eg nok flippet, om eg ble gravid innen di 2 nærmeste åra ca, for eg orke ikkje tanken på noko av det, ei heller småbarnsperiode osv...
 
Back
Topp