Noen som er gravid enda???

Lene!

Glad i forumet
Her krysser jeg fremdeles fingrene :) Har en følelse av at det ikke blir denne måneden på meg desverre, men jeg håper håper!!!!!
 
Vet ikke enda! Er vel for tidlig for oss som evt får termin i Mai. Jeg får evt termin 2 mai, og er bare 5 dpo enda. Men om 5 dager skal jeg teste! Uff.... Håper det blir positivt nå altså! Så slipper vi mer utredning :) Tror gubben blir happy hvis han slipper å levere sædprøve, haha :)

Hvor er du i syklusen?
 
Fikk det jeg tror er positiv eggløsning i kveld, ska skal humpe masse fremover ;) så satser på å få komme inn hit :)
 
Jeg er 6 dpo. Fåt i så fall termin 1 mai:)
 
Håper det :) Hadde positiv ELtest i går og håper at det skal klaffe denne mnd og at jeg har en liten baby i mai 2012 :)
 
7 DPO.. Kjempetett i nesa uten å være forkjøla, og murringer i mage og rygg. Spent på denne pp'n! Håper virkelig. Mai er en kjempefin mnd å få baby tror jeg! :)
 


Bondekløna skrev:
7 DPO.. Kjempetett i nesa uten å være forkjøla, og murringer i mage og rygg. Spent på denne pp'n! Håper virkelig. Mai er en kjempefin mnd å få baby tror jeg! :)


Jeg er selv født i Mai og synes det er en fantastisk måned å ha bursdag på :) alt begynner og bli så levende ute på våren :) og når jeg var mindre syntes jeg det var topp fordi jeg fikk gaver ca hvert halvår (bursdag og jul) hehe
 
Jeg håper på å komme hit. El skal være de neste par dagene, så da får jeg se om et par uker:) Termin blir i så fall 10 mai:)
 


Tittetitt skrev:
Jeg håper på å komme hit. El skal være de neste par dagene, så da får jeg se om et par uker:) Termin blir i så fall 10 mai:)


whu:) da krysser jeg for deg for det er nemmlig bursdagen min ;)
 
Får svar på det om 2 uker ca...akkurat begynt på "lekeperioden" nå..haha..eller starter vel egentlig ikke før i morra, så jeg håper bare på at kroppen ligger i rute og vil like mye som meg
 
Lykke til alle sammen! Hvis det klaffer denne måneden så ser det ut til at termin blir min egen bursdag, Hehe!
 
Om et par dager begynner vel de første å flytte inn her!

Ååååå sånn som jeg håper at jeg er en av dem!
 

Jeg vil også inn hit! 

Men er aaaalt for tidlig å vite noe... Er bare 2-3 dpo... 

Men krysser fingrene!

 


maibarn86 skrev:


Tittetitt skrev:
Jeg håper på å komme hit. El skal være de neste par dagene, så da får jeg se om et par uker:) Termin blir i så fall 10 mai:)


whu:) da krysser jeg for deg for det er nemmlig bursdagen min ;)


Så gøy! Mai er jo en så fin måned å ha bursdag på.
 
Gratulerer til dere som har fått positiv test, og lykke til til dere andre (og meg selv,hehe)..
Jeg er ikke helt inn i alle disse forkotelsene jeg da...hva betyr dpo? Og når det står f.eks 30 pp?
 
:):):) dpo dager etter eggløsning:)    pp er prøveperiode, har nettopp lært meg det selv:)
 
Jeg er gravid, usikker på når terminen blir så er både i april/mai forum! :) :) lykke til alle sammen!
 
Hei! Jeg er ny gammel her inne.... Gravid med nummer 3 og terminen er litt usikker, men ca 1. mai tror jeg? (Ingen tr på seks år, så litt vanskelig å være sikker)
 
Jeg er og gravid og har termin 1.mai!! Ganske sikker på terminen, men kan vel bli flyttet 1 dag eller 2 :)
 
Back
Topp