Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ilabom
Tenkte jeg skulle lage den plain, med bare gele på toppen (pleier å ha bær i geleen), og så bare noe pen, enkel pynt oppå der..
Men det hørtes flott ut altså [:D]
(jeg er ikke noe glad i bringebær, og da vil jeg ikke ha det på en kake jeg elsker) [:D]
ORIGINAL: YlliVogel
Tenkte jeg skulle lage den plain, med bare gele på toppen (pleier å ha bær i geleen), og så bare noe pen, enkel pynt oppå der..
(jeg er ikke noe glad i bringebær, og da vil jeg ikke ha det på en kake jeg elsker) [:D]
Ser du kom meg i forkjøpet her...[8D][8D][8D]
ORIGINAL: mettemor!
http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=611
Et lite eksempel [:)]
Men OBS! KIWI og ANANAS bør du ikke bruke til gelèen, da stivner ikke gelèen og det blir bare "sørpe" av den... [;)]
Sjokoladefigurer eller mandler/nøtter kan jo også brukes som pynt under. Samt en del blomster/urter som er spiselige [:)]