Noen som er god på E-Bay...

*Izzie*

Flørter med forumet
Jeg har aldri handlet noe på ebay, og lurer på hvordan det er med betaling å sånn??
Er det trygt? Hvordan gjør man??
Føler meg litt lite lur nå, men jeg spør, så ser jeg... :)
 

Jeg handler litt på ebay, og har aldri hatt noen problemer med det :)

Du lager deg en konto på paypal(betalingsmåte) og en brukerkonto på ebay, så er det bare å handle masse unødvendige ting ;D hehe

 
Ok, kanskje jeg skal prøve:)
Må vel gå bra, når alle andre får det til..
 
E-bay er trygt ja, det lureste er jo å se på "feedback" på brukeren som selger "tingen" om dem er trygg eller ikke. Har handlet mye ting på E-bay, det dummeste med det er at det kan gå opp til flere uker før det kommer. Men det må man bare leve med, til slutt så kommer det i postkassa eller posthuset! :)
 
Jeg har handet masse på Ebay og har hatt litt varierte erfaringer. Skal du kjøpe merkevarer kryr det av kopier der på alt fra elektronikk klær, makeup og parfyme. Derfor er feedbacken som nevnt over lur å lese. Befinner produktet seg i Asia er det stort sett kopivarer.
Bruk Paypal som betaling, da «sikrer» du pengene dine om du ikke mottar varen.
Leveringstid er også veldig variabel, det kan noenganger ta uker før du får varen.
Hva er det du tenker på å kjøpe på Ebay?
 
Takk for svar:)
Jeg tenker vel å kjøpe småstæsj, ikke noe store innkjøpsplaner ennå, men det er jo mye billig der da... Leker til småen, og øredobber til mor?? ;)

Men på paypal, har dere penger på den kontoen, eller bruker dere direkte fra kortet? Jeg tenker kanskje at det kan være greit å sette inn penger på paypal, så har jeg litt oversikt... Eller??
 
Jeg betaler bare rett fra kortet jeg..
Jeg har ingen negative erfaringer med ebay..
Eneste er at ting ofte tar laaang tid før du får det.. Men, det er jo ikke det værste :)
 
Jeg har god erfaring med e-bay. Handlet ammebh der, betalte med visakortet og fikk bhen noen få dager etter. Kommer garantert til å handle der igjen
 
Back
Topp