noen som er drittlei å gå gravid nå?

Jeg begynner å bli litt utålmodig, er så spent på å møte mini :-) men det nok bare å nyte tida, så godt man kan, det blir snart travlere ;-)

Jeg kunne tenkt meg å født nå:p bare d hadde vært 37 uker... Er så lei... Mn vet jg får værdens beste premie:)

Jeg er også lei av å gå gravid! Har null energi til å leke med sønnen min! Eneste jeg gjør er å ligge på sofan med feite kroppen min! Håper virkelig denne kommer ut i uke 37 som sist gang!

Jeg er ikke lei av å gå gravid, selv om det er litt frustrasjon å få på seg sokker innimellom. Men jeg syns det er så kjedelig å gå gravid på vinteren. Om jeg først skal ha stor mage så vil jeg at alle skal se den og ikke bare når jeg har på meg klær som er tynne og gir form. Mye store strikkegensere og stor jakke her for ikke å fryse og da ser jeg bare feit ut. Ihvertfall ingen som gidder å reise seg på bussen :(

Kjenner eg er dritt lei i dag.. Men som nevnt over, eg er ikkje heilt klar for fødsel og barseltid heller :p vil ha ein liten pause fra alt i dag. Kan godt føde i uke 37/38 :)

Synest det er tungt og slitsomt, men er på ingen måte klar til å få babyen ut enno, så den får berre holde seg der den er!

Ikke drittlei, men begynt å bli fryktelig utålmodig....

Begynner å bli lei nå. Er nesten 30 uker. Føler meg ikke superklar til å føde, men tror ikke jeg kommer til å være noe mer klar om 10 uker...

Back
Topp