noen som er drittlei å gå gravid nå?

jcecilie

Gift med forumet
Jeg føler at jeg skulle ønske fødsel var idag, men vet jeg må vente til uke 37 og da er det fritt fram:)
Men jeg er så lei å være kvalm/uvel hver gang jeg har spist, halsbrann, forstoppelse, vondt bekken innimellom, masse kynnere og vondt i magen ved soving som gjør at det blir lite søvn (HAR DIGGER MAGE OG LIGGER LANGT OVENFOR STREKENE PÅ SKJEMA). Det verste er at noen av tingene har jeg hatt fra begynnelsen jeg ble gravid og resten for 2 mnd. Siden ca.
Synes plaggene kom litt raskt denne gangen her, men sikkert fordi det er fjerdemann:wtf:

Jeg føler at jeg skulle ønske fødsel var idag, men vet jeg må vente til uke 37 og da er det fritt fram:)
Men jeg er så lei å være kvalm/uvel hver gang jeg har spist, halsbrann, forstoppelse, vondt bekken innimellom, masse kynnere og vondt i magen ved soving som gjør at det blir lite søvn (HAR DIGGER MAGE OG LIGGER LANGT OVENFOR STREKENE PÅ SKJEMA). Det verste er at noen av tingene har jeg hatt fra begynnelsen jeg ble gravid og resten for 2 mnd. Siden ca.
Synes plaggene kom litt raskt denne gangen her, men sikkert fordi det er fjerdemann:wtf:
joda er der (har ikke forstoppelse da)... guttungen sa i dag "jeg skulle ønske det ikke var så vondt å få en baby!" -Hverdagen bærer dessverre preg av at jeg ikke greier så mye lenger :-(

joda er der (har ikke forstoppelse da)... guttungen sa i dag "jeg skulle ønske det ikke var så vondt å få en baby!" -Hverdagen bærer dessverre preg av at jeg ikke greier så mye lenger :-(

Det er et ork å gå gravid når man har så mye plager:( det eneste positive er sparkene:)

Utrolig lei.. Veldig glad dette er siste gangen egentlig! Prøver å ha fokus på hvor godt det blir å bli ferdig, men er fryktelig frustrert over formen og hvor fort sliten jeg blir i blant.

Jeg er ikke så innmari lei i grunnen. Men nå har ikke jeg så mange plager da.

Jeg er veldig tung, mye større nå enn første gangen. Da gikk jeg på fjellet når jeg var så langt på vei, denne gangen sliter jeg med å få på meg skoene allerede. :eek:
Har litt ryggvondt og bekkenplager etter mye aktivitet, men skal ikke klage.

Men jeg er veldig veldig utålmodig, tiden kan ikke gå fort nok!!! Gleder meg veldig til april, til fødsel og til å kunne bære lillebror utenpå istedenfor inni. Kanskje mest fordi da kan jeg følge opp 3-åringen slik jeg ønsker, er ikke like tung eller trett hele tiden.

Er enda 3 måneder igjen da, så for min egen psykes del nekter jeg å kalle meg lei enda. :P

Er førstegangs, og litt overraska over hvor slitsomt det er å være gravid. Føler egentlig ikkje jeg har lov til å klage, siden jeg nærmest ikkje har vært kvalm eller hatt humørsvingninger. Men tar på med ekstra vekt, bekkenplager og avbrutt søvn. Blir annpusten og sliten av ingenting :(

Jeg kjenner ikke helt på den følelsen enda.... Nyter det og er så stolt over magen som bare blir større og større for hver dag... Har en del vondt i bekkenet og ryggen, og sliter med dårlig nattesøvn... Blir fortere sliten og orker ikke så mye i gangen, men vil likevel bare nyte det :) er jo ikke så lang tid av livet man går gravid (om man ikke har/skal ha mange mange barn da) og kommer sikkert til å savne det en gang også...

Er akuratt begynt og bli lei her. Er forberedt på og gå til termin. Men sysnt det er tungt nå. Og magen er stor. Orker veldig lite og har lyst og gjør mye. Trenger mye kvile men har lite tid til det.. I dag skal eg på jobb i minst 6 timer uten særlig mulighet for pause. Og nå ver på beina hele tiden.. Kvir meg veldig.. Ting som er kjekt blir grusomt. Ønsker veldig og gå ut i snøen med barna. Men har ikkje skjedd ein gang enda. Heldigvis tar mannen på seg slike ting så eg får slappe av. Men er dritt Lei av og slappe av. Var dårlig fra uke 6. Så føler eg bor på sofaen :/ blir godt å få babyen ut og kroppen tilbake

Har endel plager, men liker godt å være gravid! Merker jeg nyter det litt på en annen måte denne gangen, er på en måte litt rart siden det mest sannsynlig er siste gangen jeg er gravid! (Om mannen ikke klarer å overtale meg om noen år :p )

Jeg har ingen plager annet enn vondt bekken og opp hundre ganger om natta. Men kunne ikke vært mer klar for å bli ferdig. ..

Jeg er ikke lei enda, men gleder meg veldig til å treffe lillegutt, og at vi endelig blir en liten familie på 3❤️.

Vingler veldig mellom å glede meg til ungen er ute og nyte det som blir min siste graviditet. Men med en på 2 1/2 som har masse energi tar det på å ha stor mage og begrenset energi. Blir mye på mannen, så det spiller litt inn på ventetiden.

Aldri vært mer klar. Sist koste jeg meg med min problemfrie graviditet. Nå teller jeg ned til jeg er ferdig og familien er komplett.
Jeg orker ikke ramse opp alle grunnene til at jeg er lei, for da bryter jeg sammen tror jeg.
Heia april!

Jeg har vært lei omtrent siden jeg ble gravid, men nå de siste ukene har jeg faktisk begynt å kose meg veldig. Såå koselig å kjenne liv og røre og formen er ikke så verst. I tillegg har jeg begynt å føle at vi har veldig dårlig tid til lillemor kommer! Masse som må på plass - og jeg føler ikke at noen av oss vet noe om alt vi trenger.

Så hun kan godt bruke tiden sin før hun kommer :-P

Ja ska eg vara ærlig så er eg lei redan er 26+6 idag. Har massa kynner halsbrann er otrolig trøtt vond å bøja meg ned , sliten, liten søvn om netterna . Detta e mitt 3 tetta svangerskap veldigt tøfft dessutom væger eg 15 kg mer nå eg eg veide me nr 1 och 2 :(. Så tung e det.
Har i tillegg gutt på 3 år 3 Mnd 100% i bhg men så er jenta på 1 år 6 Mnd hjemma på fulltid.
Så tuft e det.

Jeg er også litt lei nå. Det værste er at det er så vanskelig å få sove. Halsbrann hele tiden, muskelkramper, dospringing og vanskelig å finne en behagelig sovestilling. Er 26+6 og lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom alle ukene som er igjen :(

Back
Topp