Noen som bruker progesteronpreparater?

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Jeg opplevde en liten blødning igår og var hos gyn idag. Ul viste et hjerte som slo heldigvis. Han satt meg på noe som heter lutinus som er et progesteronpreparat. Fikk beskjed om å ta dette hver kveld.
Er det noen som har erfaring med dette? Blir litt skremt av teksten i bruksanvisningen der det står "skal kun brukes av kvinner som behandles for infertilitet i behandlingsprogram for assistert repoduksjonsteknologi". Det er jo ikke meg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke, men ville bare gratulere deg med ett bankende hjerte:Heartblue:Heartpink Også håper jeg noen har ett svar til deg ;)

Ikke bestandig at pakningsvedlegget stemmer overens med hva det egentlig brukes som. Hørte du med de på apoteket? Evt ring en annen lege

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ikke bestandig at pakningsvedlegget stemmer overens med hva det egentlig brukes som. Hørte du med de på apoteket? Evt ring en annen lege

<3 Gutt 04.02.12 <3

Fastlegen min skal ringe meg ikveld :)

Progesteron er et hormon som vil hjelpe spiren til å sitte ordentlig godt.
Ja de brukes til behandling av infertilitet ved å hjelpe egg til å feste seg.
Kan også brukes til å forhindre spontanabort.

Progesteron er forresten det hormoner vi kvinner selv begynner å produsere etter eggløsning.

Tar selv Crinone som er et progesteron preparat og skal ta det frem til 12+0

Sent from my iPad using BV Forum

Progesteron er et hormon som vil hjelpe spiren til å sitte ordentlig godt.
Ja de brukes til behandling av infertilitet ved å hjelpe egg til å feste seg.
Kan også brukes til å forhindre spontanabort.

Progesteron er forresten det hormoner vi kvinner selv begynner å produsere etter eggløsning.

Tar selv Crinone som er et progesteron preparat og skal ta det frem til 12+0

Sent from my iPad using BV Forum

Ok, fikk god info av lykkeliten på fs igår. Tok første dosen igår og har en god følelse :) men klarer ikke slappe helt av før neste ul om 2 uker, da er jeg 8+3.

Ok, fikk god info av lykkeliten på fs igår. Tok første dosen igår og har en god følelse :) men klarer ikke slappe helt av før neste ul om 2 uker, da er jeg 8+3.

Så bra!;)

Må bare spørre, er det kun pga den lille blødningen at du fikk dette eller er det mer historie bak?;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Så bra!;)

Må bare spørre, er det kun pga den lille blødningen at du fikk dette eller er det mer historie bak?;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Hadde en sa i mai, mistet da i uke 7. Og nå denne blødningen i uke 7. Ble litt overrasket over å bli satt på progesteron, men har forstått at spiren bare har godt av det.

Hadde en sa i mai, mistet da i uke 7. Og nå denne blødningen i uke 7. Ble litt overrasket over å bli satt på progesteron, men har forstått at spiren bare har godt av det.

Syntes det var litt rart om du ikke hadde hatt noe historie;) men da høres det jo ganske bra ut!;) og hvis dette hindrer en ny SA så er det jo kjempe kjempe bra!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Av erfaring så anbefaler jeg på det sterkeste å aldri dra hjemmefra uten ekstra truseinnlegg/bind og kanskje tom. truse ;) Kroppen kvitter seg effektivt med restene som den ikke trenger!

Av erfaring så anbefaler jeg på det sterkeste å aldri dra hjemmefra uten ekstra truseinnlegg/bind og kanskje tom. truse ;) Kroppen kvitter seg effektivt med restene som den ikke trenger!

Lurt ;) tar bare på kvelden. I går tok jeg den da jeg la meg og da rant ingenting ut. Skjønner at det blir mye kliss hvis man tar det før jobb :)

Jeg skal til gyn på mandag for å sjekke om jeg skal ha hormonbehandling. Har dere mannen med på denne timen? Hva gjør de egentlig på sånn time? Tar de UL?? Litt spent nå, kjenner jeg..

Back
Topp