Noen som bruker Postafen?

Ahh :)
Jeg bruker sea band og Afiphran(usikker om skrivemåte). Begynte først i går med kvalmedempende..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ahh :)
Jeg bruker sea band og Afiphran(usikker om skrivemåte). Begynte først i går med kvalmedempende..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Afipran er vell resept?

Er ikke så veldig kvalm. Men greit å ha noe når jeg skal på jobb. For er værst når man rører på seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har tatt postafen pga 5timers togtur onsdag og idag, føler kvalmen går over etter ei ri :-) håper bare det er trygt for lillefrø

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar det de værste dagene. Det dumme er jo at det er rød trekant. Så jeg må vente til jeg er kommet på jobb før jeg tar den :p Også blir jeg enda trettere enn vanlig! Men den tar kvalmen.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Dere som bruker reisesyketabeletter, er dere ekstremt kvalme og bruker tabeletter for å slippe sykehusinleggelse? Eller bare mot generell kvalme og oppkast? Er selv kvalmen konstant og fungerer dårlig, men ingen oppkast enda. Er veldig bevisst på å ikke ta medikamenter mens jeg er gravid, men om det er trygt og virker så...? Sist var jeg kvalm til uke 22, orker virkelig ikke det en gang til!!!

Dere som bruker reisesyketabeletter, er dere ekstremt kvalme og bruker tabeletter for å slippe sykehusinleggelse? Eller bare mot generell kvalme og oppkast? Er selv kvalmen konstant og fungerer dårlig, men ingen oppkast enda. Er veldig bevisst på å ikke ta medikamenter mens jeg er gravid, men om det er trygt og virker så...? Sist var jeg kvalm til uke 22, orker virkelig ikke det en gang til!!!
Ikke sykehus-innleggelse kvalm, tar de for å fungere i hverdagen og komme meg på jobb. Merker ingen trøtthet osv. Tar ikke hver dag, kun de dagene jeg vokner kvalm. Har ikke tatt i dag feks:)

♡02.03.2015♡

Jeg kontaktet legevakta da vi skulle på biltur og jeg er veeldi kvalm i bil etter at jeg ble gravid:P spurte da om jeg kunne ta Postafen, men fikk til svar at det skulle jeg IKKE ta når jeg var gravid:/

<3 08.03.15 <3

Jeg kontaktet legevakta da vi skulle på biltur og jeg er veeldi kvalm i bil etter at jeg ble gravid:P spurte da om jeg kunne ta Postafen, men fikk til svar at det skulle jeg IKKE ta når jeg var gravid:/

<3 08.03.15 <3
Relis er jo oppslagsverket leger bruker, de kan da ikke være så uenig fra plass til plass?

Legen mln anbefalte den, på apoteket var den merker med svangerskaps kvalme og ser på nettet mange skriver den er trygg - deriblandt relis som sier den er førstevalg mot svangerskapskvalme. Merkelig

♡02.03.2015♡

Back
Topp